Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:39:14 GMT

کرونا خوشحالی گل ترکمان را تحت شعاع قرار داد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۲۹۹

کرونا خوشحالی گل ترکمان را تحت شعاع قرار داد

سپاهان و ذوب آهن در حالی دقایقی پیش در فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که به دلیل شیوع ویروس کرونا، دربی ۶۶ اصفهان شکل ویژه ای به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم ذوب آهن و سپاهان از ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر در دربی اصفهان به مصاف یکدیگر رفته اند. این مسابقه با حواشی زیر همراه بود است:

* پیش از شروع مسابقه ورزشگاه فولادشهر برای پیشگیری از ابتلاء بازیکنان به بیماری کرونا، رختکن و سایر قسمت‌های استادیوم فولادشهر را ضد عفونی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هیئت فوتبال استان اصفهان مراسم ویژه ای را در شروع این دربی اصفهان در نظر گرفته بود.

* بازیکنان سپاهان با کاوری که عکس هوادار خردسال فوت شده این تیم را در بر داشت در مراسم آغازین این رقابت حضور یافتند.

* بسیاری از بازیکنان در ابتدا با یکدیگر دست ندادند و یا با مشت به دستان یکدیگر زدند.

* چند بازیکن ذخیره با ماسک بر روی نیمکت سپاهان دیده شد.

* با وجود حضور نداشتن هواداران در ورزشگاه، مأموران انتظامی بر روی سکوها مشاهده می‌شوند.

* پس از گل مهدی ترکمان در حالی که سایر بازیکنان سپاهان قصد داشتند او را در آغوش بگیرند او به دلیل شیوع کرونا از این حرکت جلوگیری کرد و سپاهانی‌ها برای او تنها به دست زدن اکتفا کردند.

کد خبر 412592

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دربی اصفهان دربی فوتبال اصفهان سپاهان تیم فوتبال ذوب آهن سازمان لیگ فوتبال ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 در جریان بازی پرسپولیس و اصفهان در ورزشگاه اصفهان یک پیرمرد بی‌ادب گفت که به هواداران سپاهان که مجرد هستند قول داده در صورتی که فحش ندهند، یکی از دختران (هواداران پرسپولیس در ورزشگاه) را بدهد و به این شکل همه فامیل می‌شوند و مشکل حل می‌شود! پس از این از ادبیات زشت، گروهی از جمله محمدحسین میثاقی نسبت به بی‌ادبی اعتراض کردند. سپس ویدیویی از عذرخواهی این پیرمرد منتشر شد اما در نهایت خبرهایی درباره بازداشتش انتشار یافت. هر سه ویدیو را با این توضیح می‌بینید که به واسطه ادبیات زشت پیرمرد، تنها بخش پایانی ادبیات زشت پیرمرد در ورزشگاه آزادی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اصفهانِ مظلوم!؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان
  • استوری مشترک بازیکنان سپاهان؛ اصفهانِ مظلوم! + عکس
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • همه ویدیوها درباره پیرمرد بی‌ادب سپاهانی
  • ‌آبگرفتگی معابر فولادشهر، معضل پس از باران
  • آبگرفتگی در معابر فولادشهر پس از بارش باران + فیلم
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم