Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@21:20:16 GMT

لغو نماز جمعه این هفته تهران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۶۸۰

لغو نماز جمعه این هفته تهران

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران گفت: براساس تصمیم اخیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه این هفته تهران (۹ اسفندماه) لغو شد.

سیدباقر پیشنمازی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه تهران اظهارداشت: براساس تصمیم اخیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور که به ستاد اقامه نماز جمعه تهران ابلاغ شد، مراسم سیاسی-عبادی نماز جمعه این هفته (۹ اسفندماه) در تهران و چند مرکز استان کشور برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت برگزاری نماز جمعه در هفته‌های آتی در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد./فارس

نمازجمعه این هفته اصفهان برگزار نمی‌شود

همچنین رییس ستاد نماز جمعه اصفهان گفت: نمازجمعه فردا، ۹ اسفند در این کلانشهر به دلیل رعایت مسایل بهداشتی و پزشکی مرتبط با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع احتمالی آن برگزار نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین هاشمی در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم با جمع بندی با مسوولان پزشکی استان و نظر مثبت امام جمعه اصفهان اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: برگزار نشدن نماز جمعه در دیگر مناطق استان اصفهان منوط به تصمیمات مسوولان محلی آن منطقه خواهد بود و چنانچه به جمع بندی برسند بلامانع است.

رییس ستاد نماز جمعه اصفهان درباره برگزار نشدن نماز جمعه در هفته‌های آینده اظهارداشت: تصمیمات بر اساس شرایط همان روز اعلام خواهد شد.

طبق آمار موجود ، در سراسر کشور ۹۰۰ نماز جمعه و در استان اصفهان ۹۰ نماز جمعه برگزار می شود که این استان بیشترین نماز جمعه کشور را به خود اختصاص داده است.

بنا به اعلام روز پنجشنبه وزارت بهداشت، ویروس کرونا تا به امروز در ۲۰ استان از جمله اصفهان شیوع پیدا کرده و ۱۴۱ نفر به آن مبتلا شده اند که ۲۲ نفر از آنان جان خود را از دست داده و ۵۴ نفر هم بهبود یافته‌اند./

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمعه این هفته نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد:  میز‌های خدمت این هفته ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور  مدیران کل  آموزش و پرورش  - نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس - تعاون، کار و رفاه اجتماعی و روسای پردیس شهید رجایی (برادران) و پردیس علامه طباطبایی (خواهران) دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد