Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@11:52:39 GMT

هشدار لئوناردو بونوچی به یوونتوسی ها

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۶۷۱۸

هشدار لئوناردو بونوچی به یوونتوسی ها

لئوناردو بونوچی، مدافع و کاپیتان یوونتوس از نمایش تیمش در نیمه اول انتقاد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوونتوس در شبی که حتی نتوانست یک ضربه هم به داخل چارچوب لیون بزند، با یک گل مغلوب این تیم شد تا کار دشواری برای صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان داشته باشد. لئوناردو بونوچی مدعی شد این تیم از نظر ذهنی آماده نبوده و آنها باید زودتر به مرز آمادگی برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لئوناردو بونوچی گفت:

“در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و در تمامی صحنه ها لیون از ما جلوتر بود. در برخی از بازی ها شما برای کمترین خطا تاوان پرداخت می کنید. به اندازه کافی نتوانستیم هجومی ظاهر شویم و پرخاشگر نبودیم و این مسئله ذهنی بود، باید زودتر بیدار شویم.”

به نظر می رسید کاپیتان یوونتوس از همان ابتدای ورود به میدان شرایط را دشوار می دیده، زیرا او هنگام گرم کردن سر بلیز ماتوئیدی نیز فریازد زد.

بونوچی در این رابطه گفت:

“من با عصبانیت با ماتوئیدی حرف نزدم، من به او گفتم تیم شامل بازیکنان روی نیمکت نیز هست و همه ما باید برای حضور در زمین آماده باشیم. از نظر من باید این موارد بهبود یافته و نظم و ترتیب بگیرد، زیرا اینها چیزهایی هستند که سرنوشت را رقم می زنند. وقتی که ما یک نفر کمتر داشتیم، لیون به گل رسید و حریف توانست از هوش خود بهره ببرد. حالا ابتدا تمام تمرکز خود را روی بازی یکشنبه گذاشته و در ادامه باید بتوانیم مجوز صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان را کسب کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لئوناردو بونوچی یوونتوس لئوناردو بونوچی یوونتوس لئوناردو بونوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • قهرمانی استاد بزرگ امیررضا پوررمضانعلی در مسابقات لیون فرانسه
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی