Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست‌و‌یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم نساجی مازندران مقابل ماشین‌سازی تبریز آغاز شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌و‌یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که این بازی با پیروزی 3 بر صفر شاگردان محمود فکری خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی نظری در دقیقه 37، محمد میری در دقیقه 49 و علی شجاعی در دقیقه 71 گل‌های تیم نساجی را در این بازی به ثمر رساند.

جواد رحیم‌زاده قضاوت دیدار ماشین‌سازی تبریز - نساجی مازندران را بر عهده داشت. او در این مسابقه به قائم اسلامی‌خواه و فرید بهزادی کریمی از تیم ماشین‌سازی و مهرداد کفشگری از تیم نساجی کارت زرد نشان داد.

محمود فکری که چند روز پیش به‌عنوان سرمربی جدید تیم نساجی معرفی شد، با این پیروزی گام نخست خود را در این تیم محکم برداشت تا تیمش 23 امتیازی شود و به جایگاه دهم جدول برسد. در آن سوی میدان نیز تیم ماشین‌سازی پس از نتایج ضعیف هفته‌های اخیر و شکست امروز با 24 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی ماند تا جایگاه شیخ‌لاری در این تیم به خطر بیفتد.

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ماشین سازی تبریز تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال ماشین سازی تبریز نساجی مازندران تیم نساجی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین طی این مدت افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان خواهیم داشت.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد هستیم که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.وی گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و آرام پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود