Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در حاشیه قرارگاه کنترل کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با خسته نباشید به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: استانداری خوزستان به عنوان حامی و پشتیبان در کنار این قرارگاه حضور دارد و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جلسات مختلفی با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان در این خصوص تشکیل داده است، نخستین جلسه در این باره قبل از انتخابات برگزار شد، تمهیدات لازم اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به موجودی ماسک‌های انبار‌های ستاد مدیریت بحران استان افزود: این ماسک‌ها برای کسانی که در حوزه‌های مختلف پیشگیری، کنترل و درمان بیماران هستند قرار دادیم، حدود ۱۲ هزار ماسک فیلتر دار N۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی اختصاص دادیم.

حاجی زاده  بیان داشت: همچنین به دستگاه‌هایی که در حال خدمات رسانی هستند مانند سازمان آتش نشانی که از دیشب در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی را برعهده دارد، پلیس درون شهری که مدیریت ترافیک را برعهده دارند و برخی دستگاه‌های دیگر که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند نیز ۱۳ هزار ماسک فیلتر دار داده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنان با هماهنگی‌هایی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است به دنبال تامین ماسک بیشتر برای نیاز استان هستیم، به برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های پیشنهاد داده شده که از طریق مبادی که می‌توانند ماسک تهییه کنند و در اختیار شهروندان قرار دهند.

او بیان داشت: بر اساس پروتکل کسانی که در مواجه با بیماری هستند یا کسانی که مبتلا هستند در اولویت دریافت ماسک هستند و به طور کلی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

او ادامه داد: در بحران‌های متعدد هر کجا که توانستیم بحران‌های خوزستان را بدون خسارات انسانی مدیریت کنیم قطعا با همراهی وتعامل مردم بوده است، به عنوان نمونه در ابربحران سیلاب اگر مردم نبودند قطعا خوزستان تلفات جانی داشت.

این مقام مسئول اذعان داشت: در بحث کرونا نیز اگر مردم همراهی خوبی داشته باشند انشالله این بحران نیز از سر خوزستان عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی ماسک فیلتردار دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان، صبح امروز جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع با حضور مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، معاون حقوق عامه دادستان مرکز استان و نماینده نهاد امنیتی در محل سالن جلسات علوم پزشکی زاهدان برگزار شد. 
در این جلسه مدیر کل امور اتباع و مهاجرین در ابتدا ضمن پاسخگویی به سوالات حاضرین در حوزه اتباع بر متمرکز بودن سیاست گذاری در زمینه اتباع در سطح ملی و ابلاغ مصوبات به استان ها تاکید کرد و گفت: خروجی این جلسه کمک به تصمیم سازان در مرکز است و استان به تنهایی مجوز در امر سیاست گذاری پیرامون بسیاری از موارد ندارد.

همچنین در این نشست در راستای دریافت کمک از سازمان های بین الملل اعلام شد دانشگاه علوم پزشکی طرح توریسم درمانی و کمک به بیماران خاص اتباع خارجی را ارائه دهد.   

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان