Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری یکی از شهرهای استان هوبئی چین اعلام کرد که برای آن دسته از مبتلایان به کرونا که خودشان با مراجعه به مراکز درمانی گزارش کنند که به این ویروس مبتلا شده‌اند، ۱۰ هزار یوان (معادل ۱۴۲۵ دلار) جایزه در نظر گرفته است. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۶ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شهرداری شهر یک میلیون نفری «کیانجیانگ» روز پنج‌شنبه اعلام کرد که به کسانی که خودوشان به مراجعه به مراکز درمانی نشانه‌های ابتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) را گزارش کنند و ابتلای آنها به این بیماری پس از انجام آزمایش‌های لازم تأیید شود، تا 10 هزار یوان (1425 دلار) جایزه پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهر کیانجیانگ که در 150 کیلومتری شهر ووهان -مرکز استان هوبئی و کانون اصلی شیوع کرونا- قرار گرفته، تاکنون 197 مورد ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.

تعطیلی مدارس ژاپن به مدت بیش از یک ماه به خاطر کرونارشد نجومی ارزش سهام شرکت مدعی کشف واکسن ویروس کرونا2715 فوتی؛ آخرین آمار قربانیان کرونا در چینتصویب دورکاری توسط دولت ژاپن برای مهار کرونادولت ترامپ برای مبارزه با ویروس کرونا درخواست بودجه اضطراری می‌کندگزارش| دیگرانی که همچون ایران با ویروس کرونا دست به گریبان هستندکرونا آغاز سال جدید تحصیلی در کره جنوبی را به تعویق انداختویدئوی سفیر چین به‌زبان فارسی؛ ملت ایران و چین کنار هم با "کرونا" می‌جنگندتأکید رئیس‌جمهور چین بر توسعه اقتصادی در جریان مقابله با ویروس کرونا

انتهای پیام/.

 

R1535/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین" ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین ویروس کرونا اخبار چین ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد
  • خمس و زکات در عین وجوب یک امر داوطلبانه است
  • قیمت طلا باز هم تکان خورد/ قیمت جدید طلا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم