Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان در حاشیه قرارگاه کنترل کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز با خسته نباشید به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی گفت: استانداری خوزستان به عنوان حامی و پشتیبان در کنار این قرارگاه حضور دارد و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جلسات مختلفی با حضور استاندار و اعضای شورای تامین استان در این خصوص تشکیل داده است، نخستین جلسه در این باره قبل از انتخابات برگزار شد، تمهیدات لازم اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به موجودی ماسک‌های انبار‌های ستاد مدیریت بحران استان افزود: این ماسک‌ها برای کسانی که در حوزه‌های مختلف پیشگیری، کنترل و درمان بیماران هستند قرار دادیم، حدود ۱۲ هزار ماسک فیلتر دار N۹۵ به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی اختصاص دادیم.

حاجی زاده  بیان داشت: همچنین به دستگاه‌هایی که در حال خدمات رسانی هستند مانند سازمان آتش نشانی که از دیشب در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی را برعهده دارد، پلیس درون شهری که مدیریت ترافیک را برعهده دارند و برخی دستگاه‌های دیگر که به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشند نیز ۱۳ هزار ماسک فیلتر دار داده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنان با هماهنگی‌هایی که با رییس دانشگاه علوم پزشکی در حال انجام است به دنبال تامین ماسک بیشتر برای نیاز استان هستیم، به برخی شرکت‌ها و کارخانه‌های پیشنهاد داده شده که از طریق مبادی که می‌توانند ماسک تهییه کنند و در اختیار شهروندان قرار دهند.

او بیان داشت: بر اساس پروتکل کسانی که در مواجه با بیماری هستند یا کسانی که مبتلا هستند در اولویت دریافت ماسک هستند و به طور کلی تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

او ادامه داد: در بحران‌های متعدد هر کجا که توانستیم بحران‌های خوزستان را بدون خسارات انسانی مدیریت کنیم قطعا با همراهی وتعامل مردم بوده است، به عنوان نمونه در ابربحران سیلاب اگر مردم نبودند قطعا خوزستان تلفات جانی داشت.

این مقام مسئول اذعان داشت: در بحث کرونا نیز اگر مردم همراهی خوبی داشته باشند انشالله این بحران نیز از سر خوزستان عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی ماسک فیلتردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

منصور شیشه فروش صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس بارش‌های رگباری طی روز پنج شنبه در تمامی مناطق استان اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه آماده باش مدیریت بحران استان اصفهان به دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اعلام شده است، ابراز کرد: با فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی و محلی از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری مرخصی نیروهای امدادی لغو شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه با توجه به بارش‌های هفته گذشته در مناطق شمال و شرق استان منجر به وقوع سیلاب‌های محلی و جمع شدن رسوبات در مسیر رودخانه‌ها و دهانه پل‌ها شد، ادامه داد: مستعد بودن شرایط سیلاب‌های محلی در مناطق فوق به علت رطوبت خاک مدیریت بحران را بر آن داشت به اداره راهداری، شهرداری‌ها، آب منطقه‌ای، بخشداری‌ها و دهیاران و سایر دستگاه‌های مرتبط ابلاغ شده است.

وی گفت: بازگشایی مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تخلیه رسوب از دهانه پل‌ها، تقویت و باسازی سیل بندها، آزادسازی هر گونه تصرف در مسیل‌ها، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی در معابر و زیرگذرها در دستور کار قرار گرفت و برای این امر تقویت نیروهای عملیاتی و تجهیزات دستگاه‌های امدادی برای پیشگیری و کنترل حوادث محتمل ناشی از سیلاب، طوفان و آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و جاده‌ها انجام شد.

شیشه فروش با بیان اینکه تقویت تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در جاده‌ها با تامین اقلام ضروری و پیش بینی ظرفیت‌های اسکان اضطراری انجام شده است، ادامه داد: عدم انجام سفرهای غیر ضروری در محورهای شمال و شرق استان ضروری است.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از صعود به ارتفاعات رعایت الزامات ایمنی و توجه به توصیه‌های پلیس در جاده‌ها گفت: حفاظت محصولات و سازه‌های کشاورزی، گلخانه‌ها واحدهای دام و طیورو شبکه‌های آب و گاز در برابر سیل، تندباد و گرد و خاک و بارش رگبار باران امری ضروری است.

کد خبر 6092898

دیگر خبرها

  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود