Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@06:10:01 GMT

تعطیلی مدارس ژاپن به مدت بیش از یک ماه به خاطر کرونا

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۱۸۴

تعطیلی مدارس ژاپن به مدت بیش از یک ماه به خاطر کرونا

خبرگزاری تسنیم: به نقل از «ژاپن تایمز»، آبه شینزو نخست‌وزیر ژاپن روز پنج‌شنبه در نشست کابینه این کشور اعلام کرد که مدارس سراسر این کشور در تمام مقاطع باید تا اوایل ماه آوریل (اواسط فروردین) تعطیل شود.

شینزو آبه خطاب به اعضای کابینه خود گفت: «تلاش‌هایی برای جلوگیری از شیوع بیماری در بین کودکان در مناطق مختلف صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تا دو هفته آینده [برای مقابله با شیوع کرونا] یک دوره بسیار حیاتی قلمداد می‌شود.»

وی افزود: «دولت بیشترین اولویت را برای سلامت و ایمنی کودکان قائل است.»

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده، بیش از 200 نفر در ژاپن به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) مبتلا شده‌اند که 4 نفر از مبتلایان جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس ژاپن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید

طی مراسمی در سفارت ژاپن در تهران، سفیر تسو کادا تاماکی، نشان امپراطور ژاپن را به خاطر اقدامات موثر معصومه ابتکار در عرصه بین المللی و تقویت روابط دوستی بین دو کشور اهدا کرد.

به گزارش خبرآنلاین، وی طی سخنانی گفت: عالیجناب امپراطور این نشان را برای قدردانی از نقش شما در تقویت روابط دوستی بین دو کشور اعطا کرده اند؛ شما نقش عمده در تقویت روابط دوجانبه زمان تصدی پست رئیس سازمان محیط زیست و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده داشته اید و من برای این دستاورد‌ها صمیمانه تشکر می‌کنم

معصومه ابتکار هم در سخنانی گفت: پذیرش "نشان خورشید تابان" برای من افتخاری بزرگ است. از امپراطور ژاپن و همه کسانی که در این زمینه موثر بوده اند و سفارت ژاپن تشکر می‌کنم

دستاورد‌ها نتیجه کار جمعی و صبر و استقامت در برابر چالش‌ها بوده

امروز بیش از هر زمانی روابط دوجانبه بین کشور‌ها با هدف مقابله با دو تهدید حیاتی علیه کره مسکون بشر ضرورت دارد؛ جنگ و تخریب زیست بوم. صلح جهانی با جنایات اسراییل تهدید می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمله بایدن به ژاپن و هند/ آن‌ها بیگانه هراس هستند!
  • نشان «خورشید تابان» امپراطور ژاپن به معصومه ابتکار رسید
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • طعنه هاشمی‌طبا به رئیسی و کابینه‌اش: فکر می‌کنند روز عروسی‌شان است؛ برای یکدیگر نوشابه باز می‌کنند
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها ۸.۳ میلیارد دلار به کشور ضرر می‌زند
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • تعطیلی سینما‌های سراسر کشور در روز شنبه
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود