Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش شهره سلطانی به شیوع کرونا در ایران؛ پیوستن رضا صادقی به پویش ضدکرونا

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید.

سیاوش خیرابی بازیگر سریال‌های «سرباز» و «رالی ایرانی ۲» با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش درباره ضرورت توجه نکردن به شایعات و اطلاع رسانی دقیق و درست درباره ویروس کرونا نوشت.

" الان همه یه فامیل دارن که تو‌بیمارستان کار میکنه ...
دوستان هممون از این ویروس میترسیم، ولی لطفأ، خواهش میکنم وویس‌ها و پیغام‌های که از صحتش اطمینان ندارین را دست به دست نچرخونید تا وحشتمون از اینی‌که هست بیشتر نشه. به امید روز‌ها وخبر‌های خوب "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سحر قریشی بازیگر برجسته سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود تصویری از موتور سواریش به همراه نیوشا ضیغمی در سکانسی از فیلم «زن‌ها فرشته اند ۲» منتشر کرد.

علیرام نورایی بازیگر فیلم‌های «گاندو» و «از یاد‌ها رفته» نیز تصویری مفهومی درباره تلاش‌های پرستاران و پزشکان برای مقابله با کرونا منتشر کرد.

آناهیتا همتی بازیگر ایرانی نیز با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرامش از راهداران کشور و زحمات آن‌ها تقدیر کرد.

" مردمان مهربان در یاری رسانی به یکدیگر...
از همه هموطنان عزیزی که در راهداری جاده‌ها شبانه روز زحمت میکشند، از صمیم قلبم سپاسگزارم. از عزیزانی که امروز به من کمک کردند خیلی ممنونم براشون سلامتی، سعادت، دلگرمی و نور امید آرزو میکنم... "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منوچهر هادی کارگردان فیلم‌های «رحمان ۱۴۰۰» و «آینه بغل» تصویری از خودش منتشر کرد و نوشت:

" بهترین باشید بهترین بمانید برای اینکه ثابت کنی بهترین هستی سکوت کن حرف نزن، هیسسسسسسسس. عملکرد هوشمندانه تو نشان می‌دهد که بهترینی. "

علی اوجی بازیگر سینما و تلویزیون نیز سکانسی از سریال «در حاشیه» ساخته مهران مدیری منتشر کرد.

" سریال در حاشیه یادش بخیر ... امید تو مردم زیاد شده کمتر مریض میشن شروین در حاشیه می‌دونست، امید و روحیه بالا خوبه، ولی فکر می‌کنم فقط همین رو می‌دونست امیدوارم بازار مریض و مریضی همیشه کساد بشه و بلا از همگی به دور …"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

محسن ابراهیم زاده هنرمند موسیقی کشور عکسی از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از تعطیل شدن کنسرت هایش به دلیل شیوع کرونا در کشور خبر داد و نسبت به سلامت مردم اهتمام ورزید.

" سلام به عزیزای دلم برای سلامتیه آدم‌ها چرتکه نندازیم
تا اطلاع ثانوی کنسرت هام رو کنسل می‌کنم.. مواظب سلامتیتون باشید که سلامتی مردم کشورم مهمتر از هر چیزی هست. عاشق ماشقتونم. "

مهدی سلطانی سروستانی بازیگر فیلم‌های «مرد نقره ای» و «رویای سهراب» تصویری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و متنی توصیه محور درباره شیوع کرونا در کشور نوشت.

" کرونا مثل رانندگی می‌مونه. نه تنها باید احتیاط کنی، بلکه باید نگران بی‌احتیاطی دیگران هم باشی. حالا جاده‌ها و خودرو‌های غیر استاندارد و کمبود‌ها رو هم بهش اضافه کنید. پس خیلی مواظب خودتون و بی احتیاطی دیگران باشید.

پ‌ن: نگرانی اگر منجر به اضطراب و تلقین فکر‌های منفی بشه نه تنها کارساز نیست، بلکه زمینه‌ساز گرفتاری‌های بیشتری هم می‌شه. پس با خوش‌بینی و رعایت اصول پیشگیری به‌پیش.

پ‌ن۲: در ایران هر نیم ساعت یک نفر به دلیل تصادفات رانندگی جون خودش رو از دست می‌ده یعنی روزی چهل‌و‌هشت نفر و این سوای مصدومیت‌های جبران ناپذیره؛ پس هوای رانندگی خودمون و دیگران رو هم داشته باشیم که تلفاتش به مراتب از کرونا بیشتره "

پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در صفحه اینستاگرامش از زحمات تیم پزشکی شاغل در بیمارستان‌های کشور برای مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد.

" زنده‌باد همه پزشکان و پرستاران و همه همه عوامل بیمارستان‌ها که به داد مردم گرفتار می‌رسند و از جان مایه می‌گذارند.
درود به دکتر مزدک اخوان ثالث عزیز (نفر دوم سمت راست) که در این عکس در کنار همکارانش دیده میشه. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان در فضای مجازی بازیگران ایرانی بازیگر سینما و تلویزیون ویروس کرونا کرونا در ایران صفحه اینستاگرامش سینما و تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چهره بسیار متفاوت و بدون آرایش بازیگر زن معروف در جنوب را ببینید | تصویر
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست