Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:11:49 GMT

توزیع بیش از 25 هزار ماسک توسط ستاد مدیریت بحران

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۷۸۹۰

توزیع بیش از 25 هزار ماسک توسط ستاد مدیریت بحران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان از توزیع بیش از 25 هزار ماسک از سوی ستاد مدیریت بحران خوزستان به دانشگاه علوم پزشکی، کادر درمانی و دستگاه های خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کیامرث حاجی زاده،در حاشیه قرارگاه کنترل کرونا ویروس در دانشگاه علوم پزشکی اهواز  در گفت‌وگو در جمع خبرنگاران با اشاره به موجودی ماسک های انبار های ستاد مدیریت بحران استان اظهارکرد:  این ماسکها برای کسانی که در حوزه های مختلف پیشگیری، کنترل و درمان بیماران هستند قرار دادیم، حدود  25  هزار  ماسک فیلتر دار  N95 به دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه هایی مانند سازمان آتشنشانی که  از شب گذشته در حال ضدعفونی کردن اماکن عمومی هستند،  پلیس درون شهری که مدیریت ترافیک را برعهده دارد  و برخی دستگاه های دیگر که به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند نیز 13 هزار ماسک فیلتر دار داده شده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با هماهنگی‌هایی که با رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی در حال انجام است به دنبال تامین ماسک بیشتر برای  استان هستیم، به برخی شرکت ها و کارخانه های پیشنهاد داده شده که از طریق مبادی که می‌توانند،  ماسک تهیه و در اختیار شهروندان قرار دهند.

حاجی‌زاده عنوان کرد:  بر اساس پروتکل کسانی که در مواجه با بیماری هستند یا کسانی که مبتلا هستند در اولویت دریافت ماسک هستند و در این زمینه تمهیدات خوبی اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در ابربحران سیلاب اگر مردم نبودند قطعا خوزستان تلفات جانی داشتیم، گفت: در بحران های متعدد هر کجا که توانستیم بحران‌های خوزستان را بدون خسارات انسانی مدیریت کنیم قطعاً با همراهی وتعامل مردم بوده است،

حاجی‌زاده افزود: در بحث کرونا نیز اگر مردم همراهی خوبی داشته باشند این بحران نیز از سر خوزستان عبور خواهد کرد

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان توزیع 25 هزار ماسک ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • انجام ۶ عمل پیوند اعضا در خوزستان
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد