Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمازجمعه این هفته شهر اهواز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و توصیه های پزشکان تعطیل اعلام شد. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، نمازجمعه این هفته شهر اهواز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و توصیه های پزشکان تعطیل اعلام شد.

در اطلاعیه دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز آماده است: با توجه به اعلام وزارت بهداشت و تصمیم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نمازجمعه در شهر اهواز نیز برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محل برگزاری نمازجمعه در قشم تغییر کردنماز جمعه اصفهان فردا برگزار نمی‌شودنماز جمعه تبریز این هفته برگزار نمی‌شودسخنگوی وزارت خارجه: 20 هزار کیت آزمایش کرونا روز جمعه از چین وارد کشورمان می‌شود

به گزارش تسنیم شورای ساستگذاری ائمه جمعه و وزارت بهداشت تصمیم گرفته اند برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این هفته نمازجمعه در شهرهایی که موارد قطعی وجود دارد برگزار نشود.

انتهای پیام/ 331/ ع

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حجت‌الاسلام حسن اسماعیلی در سفر به شهرستان نقده و شهر محمدیار و در دیدار با مسئولین این منطقه بر ضرورت برنامه‌ریزی جهت افزایش حضور مردم در فریضه الهی نماز جمعه تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه به عنوان سنگر اسلام و انقلاب، افزود: حضور در نماز جمعه علاوه بر واجب شرعی، فرصتی برای وحدت و همدلی مسلمانان و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

مدیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با بیان اینکه نماز جمعه باید به عنوان یک فریضه واجب و ضروری در بین مردم نهادینه شود، گفت: مسئولین و متولیان امر باید با برنامه‌ریزی‌های مدون و ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نماز جمعه تلاش کنند.

اسماعیلی همچنین از زحمات و تلاش‌های برگزارکنندگان نماز جمعه محمدیار قدردانی کرد و از آن‌ها خواست با توجه به گسترش شهر و ازدیاد جمعیت، از هم اکنون برای جانمایی و احداث مکانی مناسب برای برگزاری نماز جمعه در آینده برنامه‌ریزی کنند.

دیگر خبرها

  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مرحله اول آزمون سراسری در خوزستان برگزار شد
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود