Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: کادر فنی و بازیکنان استقلال در بازی مقابل از جان مایه گذاشتند و ما از آنها متشکریم، متاسفانه تمرکز تیم را چند ساعت قبل از بازی بهم ریختند وگرنه نتیجه متفاوت تر از این می‌شد که اتفاق افتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص شکست استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت:

کادر فنی و بازیکنان استقلال در بازی مقابل از جان مایه گذاشتند و ما از آنها متشکریم، متاسفانه تمرکز تیم را چند ساعت قبل از بازی بهم ریختند وگرنه نتیجه متفاوت تر از این می‌شد که اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که موسوی گفته مدیران باشگاه استقلال صداقت ندارند گفت:

من پاسخی به ادعای کذب آقای موسوی ندارم ولی بهتر است به همه جواب دهد که چرا اصرار داشت یک متهم فساد اقتصادی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال باشد.

خلیل زاده افزود:

حرف برای گفتن زیاد است ولی نه تنها فایده ای ندارد بلکه باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و هرکس دلسوز باشگاه باشد در این شرایط از حق خود کوتاه می آید ما هم از کنار این حرف ها می گذریم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال اسماعیل خلیل زاده لیگ برتر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار

طرفداری | تیم ملی فوتبال جوانان در بازی تدارکاتی شکست خورد.

تیم ملی فوتبال جوانان ایران عصر امروز در یک بازی تدارکاتی مقابل بزرگسالان هوادار قرار گرفت که این بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم لیگ برتری به پایان رسید.

شایان ذکر است اردوی جوانان زیر ۲۰ سال تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد که تمرینات منظمی برای آماده سازی هرچه بیشتر استعدادهای فعلی حاضر در اردو منظور شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند