Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:19:47 GMT

الننی: مسوت اوزیل به فنرباغچه می‌رود

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۱۱۵

الننی: مسوت اوزیل به فنرباغچه می‌رود

محمد الننی، هافبک مصری آرسنال که این فصل را به صورت قرضی در فنرباغچه بازی می‌کند می‌گوید احتمال انتقال مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال به این تیم ترکیه‌ای وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد الننی، هافبک مصری که در تملک باشگاه آرسنال قرار داشته ولی این فصل به صورت قرضی در فنرباغچه ترکیه بازی می‌کند می‌گوید مسوت اوزیل ممکن است به فنرباغچه منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرسنال در تابستان 2019 موافقت کرد که الننی هافبک این باشگاه به فنرباغچه رفته و به مدت یک فصل به صورت قرضی در این تیم ترکیه‌ای بازی کند. الننی با اینکه این روزها در لندن حضور ندارد ولی ارتباط خود را با هم‌تیمی‌های سابقش حفظ کرده و می‌گوید با مسوت اوزیل تماس‌های دائمی دارد.

 

 

اوزیل در حال حاضر تا سال 2021 با آرسنال قرارداد دارد ولی وقتی این قرارداد به ماه‌های پایانی خود نزدیک شود از این حق برخوردار خواهد بود که به صورت آزاد با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

 

الننی که معتقد است فنرباغچه می‌تواند مقصد بعدی اوزیل باشد به تلویزیون بی‌این اسپورت گفت:" مسوت واقعا عاشق فنرباغچه است. او همیشه درباره این باشگاه و هوادارانش صحبت می‌کرد. اگر از من بپرسید می‌گویم مسوت به فنرباغچه خواهد آمد. او همیشه سعی می‌کرد با خواندن شعارهای مخصوص هواداران فنرباغچه سر به سر من بگذارد. فنرباغچه باشگاه بزرگی است و من معتقدم اگر روزی پیشنهادی به اوزیل ارائه دهد پاسخ او مثبت خواهد بود".

 

مسوت اوزیل ترکیه فنرباغچه آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسوت اوزیل ترکیه فنرباغچه آرسنال مسوت اوزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم

سال 2002 در چنین روزی، آرسنال با نتیجه 2-0 چلسی را شکست داد و به مقام قهرمانی اف ای کاپ انگلستان رسید.

دانلود (5.9MB)

دیگر خبرها