Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:01:15 GMT

باید با گل‌های بیشتری پیروز می شدیم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۱۲۳

باید با گل‌های بیشتری پیروز می شدیم

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام عصر امروز در نشست خبری پس از برتری تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر با بیان اینکه هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، اظهار کرد: توانستیم بازی را کنترل کنیم و ضربه بزنیم و می‌توانستیم راحت‌تر ببریم و نبود هواداران کار ما را دشوارتر کرد.

وی با تمجید از عملکرد داوران عنوان کرد: همرنگ تاکنون قضاوتی برای ما نداشت ولی واقعاً امروز عالی قضاوت کرد و بازی را خوب کنترل کرد و با توجه به بارندگی دو روز اخیر بازی درگیرانه‌ای بود ولی کوبل داوری واقعاً عالی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیا گفت: چیزی که مهم است اینکه تیمم تمرکز داشته باشد و تلاشمان را برای موفقیت انجام دهیم تا در آینده غصه نخوریم که کم‌کاری کرده باشیم.

نکونام در مورد مصدومیت شهاب گردان نیز در پایان گفت: گردان یک فصل فوق‌العاده داشت و باید ببینم مصدومیتش چگونه می‌شود و مرادیان هم که امروز جایگزین او شد خوب کار کرد با اینکه اولین بازی‌اش در لیگ برتر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد خوزستان عصر امروز با یک گل تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد.

کد خبر 4864884

منبع: مهر

کلیدواژه: جواد نکونام تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر لیگ برتر فوتبال ایران ورزش خوزستان انتخابات 98 ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس سیلاب شهرکرد گرگان قزوین شیراز بارش باران بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال

 

به گزارش  تابناک، نچیروان ادریس مصطفی بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق امروز و در راس هیأتی عالی رتبه به تهران سفر می‌کند.

بر اساس این گزارش سفر بارزانی بعد از نزدیک به ۳سال صورت می‌گیرد و طی آن با مقامات عالی‌رتبه از جمله رهبر انقلاب، رییس جمهور و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار خواهد کرد.

 منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مدعیان پیروز شدند
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)