Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:03:55 GMT

محمدزاده: جان ما هم مثل جان بقیه ارزش دارد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۲۶۸

محمدزاده: جان ما هم مثل جان بقیه ارزش دارد

مدافع تیم ذوب آهن می گوید او هم مانند سایر بازیکنان لیگ مخالف برگزاری بازی های است.

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده مدافع تیم ذوب آهن پس از تساوی تیمش برابر سپاهان در میکسدزون خبری ورزشگاه فولادشهر گفت: دربی اصفهان همیشه حساس است و زیبایی خود را دارد. برای برد آمده بودیم، اما یک امتیاز گرفتن از تیم قوی سپاهان ارزشمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تساوی کردن بازی در لحظات پایانی، گفت: متأسفانه مطابق معمول مثل اینکه باید چَک اول را بخوریم. بازی گذشته نیز با یک اشتباه داوری و یک اشتباه نتیجه بازی را از دست دادیم. در دقایق ابتدایی یک گل بد دریافت کردیم، اما با فشار به جریان بازی برگشتیم.


از مدافع ذوب آهن در مورد ویروس کرونا و تاثیرش پرسیدند که او بیان کرد: اگر ویروس کرونا شیوع پیدا نکرده بود و تماشاچی در ورزشگاه حضور داشت حس و حال بازی جور دیگری بود. من مخالف برگزاری بازی‌ها در این شرایط هستم. جان ما نیز مانند بقیه انسان‌ها جان ارزش دارد. حضور خبرنگاران و عوامل ورزشگاه نیز درست نیست. کرونا بیماری است که همه باید جدی بگیرند.

 

محمدزاده با اشاره به مصاحبه خلیلیان، گفت: من با حرف‌های او مخالف هستم. این بیماری را باید جدی بگیریم. به نظر من بازی‌ها لغو بشود بهتر است. فوتبال بدون حضور هوادار در ورزشگاه زیبایی ندارد و سرد و بی روح است.


وی در پاسخ خبرنگاری که گفت امسال، دومین سال پیاپی است که در مقابل سپاهان نتیجه تساوی کسب می‌کنید و این تساوی باعث می‌شود سپاهان از کورس قهرمانی عقب بماند، اظهار کرد: اصلاً این طور نیست. سپاهان تیم قدرتمندی است. در سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد، اما هدف ما این نیست. ما به فکر تیم خود هستیم تا جایگاه بهتری در جدول کسب کنیم. ذوب آهن اسم بزرگی است و بازیکنان بزرگی داریم و همه سعی خود را برای بهتر شدن جایگاه تیم می‌کنیم.

ذوب آهن اصفهان وحید محمدزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان وحید محمدزاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • اتفاق خوب برای سپاهان قطعی شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد