Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:58:40 GMT

تعطیلات مراکز آموزشی و فرهنگی قم اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۸۵۴۹

تعطیلات مراکز آموزشی و فرهنگی قم اصلاح شد

بر اساس اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که پنجشنبه شب منتشر شده، آمده است: تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی استان تا پایان هفته آینده (پنجشنبه۱۵ اسفند ماه) تعطیل خواهند بود.

در این اطلاعی آمده است: ️تمامی مهدکودک ها، مدارس و مراکز حوزوی هفته آینده تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل هستند ضمن اینکه تمامی تجمعات فرهنگی و سینماها تا ۱۶ اسفند ماه لغو خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم تاکید شده است: ️مراسم معنوی اعتکاف برگزار نخواهد شد .

همچنین بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان، ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی،  نهادهای دولتی ، عمومی و بانکها به غیر از واحد های عملیاتی دستگاه های امدادی و خدمات رسان تا روز پنج شنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تمامی شعبات بانک ها از بخشنامه کاهش ساعات اداری مستثنی گردیده و طبق رویه ساعات کاری قبل نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام خواهند نمود .

به گزارش ایرنا: پیش از این اداره کل مدیریت بحران با صدور اطلاعیه ای، تداوم کاهش ساعات کاری دستگاههای اجرایی استان قم و تعطیلی تمام مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی در هفته آینده خبر داده بود.

همچنین ساعتی پس از اعلام ستاد نمازجمعه قم مبنی بر برپایی این آیین عبادی سیاسی این هفته در مصلای قدس شهر، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای نماز جمعه این هفته در ۲۳ استان از جمله قم را لغو کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا، ۱۰۶ ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده‌اند. در نتیجه در مجموع ۲۴۵ نفر ابتلای قطعی و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است. /

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد پیشگیری قم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کیانوش جهانپور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد پیشگیری قم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کیانوش جهانپور ویروس کرونا ستاد پیشگیری قم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کیانوش جهانپور ویروس کرونا ابتلای قطعی اسفند ماه یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی

 محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت حفظ حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان و فرهنگیان
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان، حتماً باید حفظ شود
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • جشنواره الگوهای برتر مشاوره مراکز فنی و حرفه‌ای بوشهر برگزار شد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • ستاد حجاب از تکالیف شورایعالی انقلاب فرهنگی است | جزئیات جریمه قطعی بدحجابی