Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم. ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, محمدحسن انصاری‌‌فرد بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو, اظهار داشت: بچه‌ها و کادر فنی خیلی زحمت کشیدند و پیروزی مقتدرانه‌ای به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر خودرو رقیبی بود که فوتبال خوب و جوانمردانه‌ای را ارائه کرد. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که باید حمایت شود و عملکردش جای تقدیر دارد. ما به‌عنوان مدعی اول قهرمانی بازی خوبی انجام دادیم. البته جای هواداران در این بازی خالی بود, ولی دعای آنها اینجا بود و توانستیم با تلاش بچه‌ها پیروز شویم.

وی درباره اینکه حمیداوی, مالک باشگاه شهر خودرو بعد از بازی اعلام کرده که مسئولان فدراسیون می‌خواهند, پرسپولیس قهرمان شود, اشاره کرد: نمی‌خواهم جواب حمیداوی را بدهم. شهر خودرو یک تیم خصوصی است که از جیبش هزینه می‌کند, ولی این صحبت‌ها هم چیز خوبی نیست. این هجمه‌ها علیه پرسپولیس وجود و تیم ما از این ناحیه خیلی ضربه خورده است، ولی ما کار خودمان را می‌کنیم و رمز موفقیت‌مان اتحاد و همدلی است که تا الان جواب داده و خدا را شکر خیلی مقتدارنه جلو می‌رویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه تنها باشگاهی که مخالف لغو بازی‌ها بوده, باشگاه پرسپولیس است, یادآور شد: ما مشکلی نداریم و هرچه مسئولان و عوامل برگزاری مسابقات بگویند, تابع آن هستیم. علاقه داریم هر چه زودتر بازی‌های‌مان برگزار شود و زودتر قهرمان شویم.

انصاری‌فرد درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند چند هفته زودتر قهرمانی‌اش را مسجل کند, گفت: کار‌مان را انجام می‌دهیم و بازی به بازی با حضور یحیی (گل‌محمدی) فوتبال بهتری را ارائه می‌کنیم. ان‌شاءالله هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شویم و در آسیا هم در دو بازی با التعاون می‌توانیم جبران کنیم.

وی درباره وضعیت آنتونی استوکس اشاره کرد: در حال مذکره هستیم تا او را برگردانیم. 

وی راجع به وضعیت پرداختی به بازیکنان, خاطر نشان کرد: تا به اندازه الان 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان واریزی داشتیم و البته برخی از بازیکنان از سال قبل هم طلب دارند، ولی دنبال این هستیم تا پرداخت‌های به موقعی داشته باشیم و وضعیت مالی بهتر شود.

انصاری‌فرد درباره اینکه آیا استکوکس با جریمه رو‌به‌رو خواهد شد, ابراز داشت: قرارداد استوکس طوری است که می‌توانیم همه خسارت‌ها را از او بگیریم.

وی درباره وضعیت بدهی به برانکو و کالدرون نیز تصریح کرد: شکایت کالدرون به دست ما رسیده است و در حال بررسی هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات اخیر زنوزی، مالک باشگاه تراکتور و اینکه از او شکایت خواهند کرد یا خیر, گفت: از او شکایت نخواهیم کرد.

حمیداوی: نورشرق باعث شد 2 بازیکن‌مان مقابل پرسپولیس بازی نکنند/ می‌خواهند تیم دیگری را قهرمان کنند

 

انتهای پیام/

R7869/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط محمدحسن انصاری‌فرد پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدحسن انصاری فرد پرسپولیس محمدحسن انصاری فرد پرسپولیس باشگاه پرسپولیس انصاری فرد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۸۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان

طرفداری| باشگاه پرسپولیس به موضوع اظهارات عجیب هوادار سپاهان ورود می‌کند.

بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان بدون گل تمام شد اما حاشیه‌های این بازی تمام‌شدنی نیست. در فیلمی که از یک هوادار سپاهان منتشر شده او اظهارات عجیب و خلاف شانی را مطرح می‌کند که واکنش شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این هوادار شکایت کند تا بعد از شکایت از باشگاه سپاهان، این دومین شکایت از روی سکوهای این تیم اصفهانی باشد. در بازی شب گذشته و به دلیل پرتاب اشیا، چند هوادار خانم مصدوم شدند که حتی کار یکی از آنها به بیمارستان کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • خالد آبادی: انشاالله این ۵ فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم