Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:27:28 GMT

کنعانی‌زادگان: فقط باید قهرمان شویم

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۶۹۰۳۳

کنعانی‌زادگان: فقط باید قهرمان شویم

کنعانی زادگان می‌گوید: پرسپولیسی ها مدت زیادی را در ورزشگاه سپری کردند اما بازیکنان سپاهان وارد زمین نشدند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی زادگان در خصوص بازی با شهرخودرو گفت: سه امتیاز بازی خیلی مهم بود و توانستیم آن را بگیریم که بتوانیم فاصله ای که داشتیم را بیشتر کنیم. خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع پرسپولیس درمورد بازی با سپاهان گفت: همه دیدند و ما درباره بازی که گذشته زیاد صحبت نمی‌کنیم، سه امتیاز و نتیجه 3-0 را باید هرچه زودتر اعلام کنند چون ما در زمین حاضر شدیم و سروقت در زمین بودیم و داور و ناظر هم بود و حریف هم حاضر نشد بیاید. امروز هم دیدید ما تماشاگر نداشتیم اما آمدیم سر وقت در زمین بودیم و ناظر و داور هم بود. ما حقمان را گرفتیم و در زمین همیشه حرفمان را می‌زنیم.

 

وی با اشاره به توییت سپاهانی ها که ادعا کردند پرسپولیسی ها ترسیدند و رفتند، گفت: من برای اصفهانی ها و سپاهانی ها احترام قائلم. ما یک ساعت و یک ساعت نیم منتظر شدیم و تا 7:30 در استادیوم بودیم و وقتی دیدیم خبری نیست و داور و ناظر در زمین بودند وقتی حریف نمی آید ما نمی توانیم منتظر باشیم و داور تا یک جایی منتظر حریف می‌نشیند. خیلی معلوم بود که باید سه امتیاز را بدهند.

 

او درباره احتمال قهرمانی پرسپولیس گفت: ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم قهرمان شویم.

پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران محمد حسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان سه امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند