Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس با غلبه بر شهرخودرو موقعیت خود را در جدول مستحکم‌تر از قبل کرد.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابتهای هفته بیست و یک لیگ، دو تیم مدعی پرسپولیس و شهرخودرو از ساعت 18:30 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به دیدار هم رفتند. پرسپولیس در این بازی آغازی طوفانی داشت و تا دقیقه 16 موفق شد 2 بار دروازه حریف را باز کند ولی پس از آن عطش سرخپوشان خوابید و بازیکنان شهرخودرو بر توپ و میدان مسلط شدند و چندین بار تا آستانه گلزنی پیش رفتند تا اینکه در نیمه دوم فرشاد فرجی زننده تک گل پیروزی بخش شهرخودرو در بازی رفت یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد تا نماینده استان خراسان با امیدواری بیشتری به سمت دروازه پرسپولیس حمله کند ولی این پرسپولیس بود که توانست از موقعیتهای خود استفاده کند و مهدی ترابی در محوطه جریمه به خطا سرنگون شد و خود این بازیکن، پنالتی را به گل تبدیل کرد تا پرسپولیس 3 بر یک از حریف پیش بیافتد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیس با این برد 44 امتیازی شد و در روزی که استقلال شکست خورد و سپاهان متوقف شد این تیم با غلبه بر یکی دیگر از تیمهای بالای جدول یعنی شهرخودرو توانست از سایر مدعیان فاصله بگیرد و امید زیادی برای قهرمانی داشته باشد.
ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشویچ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، وحید امیری، بشار رسن (دقیقه 84- کریستین اوساگونا) ، مهدی ترابی ( دقیقه 90- مهدی ترابی) و علی علیپور(دقیقه 93- امید عالیشاه)
ترکیب شهر خودرو
سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، روح‌الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، حسین مهربان (دقیقه 60- محمد قاضی)، علی نبی‌زاده (دقیقه 71- علی طاهران)، محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی‌نژاد، مرتضی خراسانی (دقیقه 78- میرسلاو اسلاو) و حسین مرادمند
دقایق حساس:
دقیقه 3: ضربه کاشته تماشایی سیف اللهی با واکنش خوب رادوشویچ به کرنر رفت.
دقیقه 9 (گل اول پرسپولیس) علی علیپور با فرار عالی خود صاحب فرصت شد و توپ را به مهدی ترابی رساند و این بازیکن با تاثیرگذاری خوب وحید امیری را در موقعیت مناسب قرار داد تا او دروازه شهرخودرو را باز کرد.
دقیقه 16 ( گل دوم پرسپولیس) در دقایقی که پرسپولیس سراسر حمله بود با همکاری نوراللهی و امیری توپ به بشار رسن رسید و این بازیکن با شلیک محکم گلزنی کرد.
دقیقه 43: باز هم رادوشویچ با واکنش خوب خود فرصت مناسبی را از شهرخودرو گرفت.
دقیقه 45: با پاس قاسمی نژاد، حسین مهربان در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار گفت که رادوشویچ با کمک مدافعین این فرصت را از حریف گرفت.
دقیقه 52 ( گل اول شهر خودرو) ضربه کاشته سیف اللهی با ضربه سر فرشاد فرجی گل اول شهرخودرو را رقم زد.
دقیقه 65 ( گل سوم پرسپولیس) مهدی ترابی با خطا در محوطه جریمه سرنگون شد و خود این بازیکن پنالتی را تبدیل به گل کرد.
دقیقه 85: ضربه سر محمد قاضی با واکنش خوب رادوشویچ به کرنر رفت.
دقیقه 89: این بار نوبت اسلاو بود که با ضربه سر آمادگی رادوشویچ را امتحان کند که این بازیکن هم موفق به گلزنی نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس شهر خودرو رادوشوویچ ترابی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار می‌گیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمز‌ها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

 علاوه‌بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی، اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی‌فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به‌عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده‌لو بازی می‌کند تا پرسپولیس دو هافبک بازی‌ساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل‌کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!