Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم شهر خودرو اظهار کرد: خدا را شکر که این بازی انجام شد و ۳ امتیاز این بازی را بدست آوردیم و این پیروزی به قهرمانی مان در لیگ برتر کمک می‌کند.  

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اظهارات فرهاد حمیداوی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال می‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود، گفت: خیلی‌ها می‌خواهند ما قهرمان شویم و طرح چنین حرف‌هایی دیگر لوث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر آنقدر قوی هستیم که برای چهارمین قهرمانی پیاپی تلاش می‌کنیم و حمایت لازم از یکدیگر را برای رسیدن به این هدف داریم.

در بازی فوتبال نمی شود به هم دست ندهیم 

خلیل زاده درباره اینکه در بازی با شهر خودرو همدیگر را می‌زدید و بغل هم می‌کردید، گفت: در بازی نمی‌شود این کار‌ها را نکرد و بازیکنان همه مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و ماسک می‌زنند.  

او  درباره حل مشکلات مالی بازیکنان گفت: همه تیم‌ها مشکل دارند و پرسپولیس هم مستثنی نیست. به هر حال  در فاصله کم تا پایان فصل ۴۵ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌ایم.  

فدراسیون فوتبال  ۵ درصد قراردادمان را کسر کرد 

مدافع سرخپوشان درباره اظهار نظر مدیرعامل پرسپولیس مبنی بر واریز ۵۰ درصد مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان عنوان کرد: همان ابتدای فصل فدراسیون ۵ درصد را از ما گرفت، پس ۴۵ درصد گرفته‌ایم.

خلیل‌زاده با اشاره به اینکه اعضای پرسپولیس توصیه‌های بهداشتی را در مقابله با ویروس کرونا رعایت می‌کنند، درخصوص برگزاری دیدار‌های لیگ برتر در این شرایط گفت: امیدوارم این بیماری برای کسی رخ ندهد. به هر حال ما تابع سازمان لیگ و فدراسیون هستیم. هواداران نیز امروز به دلیل همین مسئله نیامدند و به عشق آن‌ها که در تلویزیون بازی ما را تماشا کردند، به زمین مسابقه رفتیم. امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهیم.

همه باید پشت گل محمدی مربی جوان پرسپولیس باشیم  

وی درباره برخی انتقادات از گل‌محمدی سرمربی تیم خاطرنشان کرد: یک مربی جدید به پرسپولیس آمده است. کالدرون هم همان ابتدای فصل که آمده بود، چند بازی شکست خوردیم و خوب نبودیم، پس باید حمایت کنیم. گل‌محمدی یک مربی ایران و جوان است و همه باید پشت او باشند و از این مربی حمایت کنند.

مدافع سرخپوشان درباره آمار گل‌های دریافتی تیمش در بازی‌های اخیر گفت: مقصر همه گل‌های خورده من هستم و همه را گردن می‌گیرم.

خلیل‌زاده ادامه داد: صددرصد از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کنیم. به هر حال همه اشتباه می‌کنند و من هم مستثنی نیستم. البته دست تک تک هواداران را می‌بوسم که همیشه به من لطف دارند و حمایت می‌کنند و در برد و باخت پشت تیم هستند.

اشتباهات من باعث گل خوردن پرسپولیس شد 

وی با اشاره به اشتباهش در بازی با الدحیل تصریح کرد: یک نفر گفت که «خطاست» و من هم یک لحظه بازی را رها کردم و گل خوردیم. در واقع اشتباه از من بود.

مدافع پرسپولیس درباره شانس حضورش در تیم ملی پس از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی اظهار کرد: همه چیز بستگی به نظر سرمربی دارد و باید هرچه که می‌شود، به نظرش احترام گذاشت و ما هم تابع این نظرات هستیم. آن‌هایی که با اسکوچیچ کار کرده‌اند، از نظر فنی و اخلاقی از او تعریف می‌کنند. باید از سرمربی تیم ملی حمایت شود.

بیشتر بخوانید: لیگ برتر فوتبال/ پرسپولیس ۳ - شهرخودرو یک/ سرخپوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شدند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ برتر فوتبال خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بلیت فروشی دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در سامانه فوتبال‌تیکت آغاز شد.

برای ورود به این سامانه باید فیلترشکن را خاموش نمایید.

https://footballeticket.ir/


خرید با استفاده از اپلیکیشن:

https://app.footballeticket.ir/superbilit.apk

قیمت بلیت برای تماشاگران میزبان: ۵۰ هزار تومان
قیمت بلیت برای تماشاگران مهمان: ۲۵۰ هزار تومان

ورودی هواداران پرسپولیس از سمت خیابان جویبار می‌باشد و سهم هواداران میهمان، ۶۰۰ بلیت است.

هواداران میهمان حق ورود به ورزشگاه از سمت جایگاه هواداران نساجی را ندارند و به دلیل اینکه دو جایگاه از هم جدا هستند و ارتباطی ندارند، در صورت مشاهده به بیرون از ورزشگاه هدایت خواهند شد.

در صورت پرتاب اشیاء به داخل زمین، فرد خاطی بازداشت شده و برایش پرونده تشکیل خواهد شد.

برای هواداران نساجی دو ورودی تعبیه شده، یک درب از سمت کنار زورخانه و دیگری درب ورودی اصلی می‌باشد.

پرسپولیس با هواپیما در ساری

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرینی که امروز انجام دادند راهی فرودگاه شدند تا به ساری بیایند.

با توجه به مسافت هتل محل اقامت پرسپولیس با محلی که برای نشست خبری در نظر گرفته شده، اوسمار ویرا به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

سرخپوشان برای بازی با نساجی مصدومی ندارند و تنها محروم این بازی امید عالیشاه است. البته کاپیتان پرسپولیس امروز همراه همبازیان خود راهی قائمشهر می‌شود.

در یکی از دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان پرسپولیس تهران است.

دیگر خبرها

  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس