Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی از ابتلای دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دو معاون وی و 10 نفر از پزشکان و پرستاران قم به کرونا خبرداد.

به گزارش ایسنا، علی ابرازه امروز در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: پس از ابتلای دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به بیماری کرونا، هم اکنون دو معاون وی و 10 نفر از پزشکان و پرستاران قم هم به این بیماری مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: در صورتی که مسائل بهداشتی به درستی در قم رعایت نشود شاید نیاز به تخت ما، به دو تا سه هزار هم برسد. تاکنون 18 نفر بر اثر این بیماری در قم جان خود را از دست داده اند که بالای 55 سال سن داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های کامکار و فرقانی تکمیل شده است، بیان کرد: در صورتی که این بیماری در قم به اوج خود برسد، یک بیمارستان صحرایی را آماده سازی خواهیم کرد.

ابرازه راهکار موثر برای جلوگیری از شیوع این ویروس را قرنطینه خانگی دانست و تاکید کرد: مردم باید یک تا دو ماه و در ایام نوروز خود را در منازل قرنطینه کنند.

وی با اشاره به اینکه قرنطینه شدن شهر کار فرهنگی مناسبی نیست بیان کرد: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان کامکار و فرقانی تکمیل شده و بیمارستان امام رضا نیز از دو شب قبل در چرخه پذیرش بیماران قرار گرفته است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم از آماده سازی بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) خبر داد و گفت: در صورت نیاز سپاه و ارتش نیز بیمارستان‌های صحرایی خود را در قم مستقر خواهند کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بهداشت ودرمان کرونا قم دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۶۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • بازگشایی مجدد بیمارستان صحرایی در شهرک دانش و سلامت
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور