Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@12:29:08 GMT

مبادی ورودی آبادان بسته شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۱۶۶

مبادی ورودی آبادان بسته شد

فرماندار آبادان گفت: مبادی ورودی آبادان بسته شده و تدابیر شدیدی از صبح جمعه برای ورود آبادان اتخاذ می‌شود.

سید زین العابدین موسوی فرماندار آبادان پنج‌شنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، اظهار کرد: با تلاش و همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و نیروی انتظامی مبادی ورودی را بستیم و از صبح جمعه تدابیر شدیدی برای ورود به آبادان در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه مقرر شد بیمارستان طالقانی آبادان فقط بیماران آنفولانزایی و سرماخوردگی را پذیرش کند و سایر بیماران را نپذیرد، افزود: در حال پیگیری هستیم و اقدامات لازم برای پیشگیری از این بیماری در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه اکنون در آبادان یک مورد کرونا ویروس مثبت اعلام شده، تلاش ما بر این است تا بیمارستان صحرایی علی ابن ابی طالب (ع) را برای مداوای بیماران این ویروس در نظر بگیریم که البته این بیمارستان باید تجهیز شود.

موسوی بیان کرد: در این باره با استاندار خوزستان و رئیس دانشکده علوم پزشکی مذاکرات انجام شده و آنها نیز برای انتقال بیماران به این بیمارستان صحرایی موافقت کردند.

وی افزود: وزارت بهداشت مواد ضدعفونی و ماسک را فعلا از داروخانه ها تحویل گرفته و امروز در این زمینه پیگیری کردیم که مقرر شد دانشکده علوم پزشکی آبادان مراکزی را برای ارائه ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در نظر بگیرد.

موسوی گفت: روز جمعه مسئله عدم وجود ماسک و محلول ضدعفونی کننده در سطح شهرستان برطرف و به میزان قابل توجهی میان مردم توزیع می شود.

وی از افزایش دو برابری تولید الکل در کارخانه الکل سازی خبر داد و بیان کرد: کارخانه الکل سازی، تولید خود را به دو برابر افزایش داد و از جمعه در داروخانه های سطح شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع می شود، ضمن آنکه دستور دادیم حتی المقدور الکل فقط در این دو شهرستان توزیع شود و خارج از محدوده شهرستان های آبادان و خرمشهر توزیع نشود.

موسوی با اشاره به تعطیلی اقامه نماز جمعه در آبادان،گفت: طبق اعلام ستاد اقامه نماز جمعه، این هفته نماز جمعه در سراسر استان خوزستان برگزار نمی شود و مردم نیز از حضور در تجمعات و اماکن عمومی حتی المقدور اجتناب کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030Hn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آبادان قرنطینه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی