Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:10:21 GMT

هیأت رئیسه خانه هنرمندان زنجان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۲۲۹

هیأت رئیسه خانه هنرمندان زنجان انتخاب شد

با برگزاری انتخابات، هیأت رئیسه خانه هنرمندان زنجان انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، با برگزاری انتخابات، هیأت رئیسه خانه هنرمندان زنجان انتخاب شدند.

در این انتخابات امیر سهامی به عنوان رئیس هیأت مدیره، مرتضی الیاسی به عنوان خزانه‌دار و اصغر محمدی به عنوان منشی تعیین شدند.

اعضای هیأت مدیره جدید از هفت رشته هنری موسیقی، عکاسی، خوشنویسی، نمایش، سینما، تجسمی و ادبیات آقایان امیر سهامی، علی کریمی، فرید احدیان، حسین اسکندری، اصغر محمدی، اکبر کریمی، مرتضی الیاسی هستند و همچنین حمید پونه به عنوان بازرس اصلی خانه هنرمندان فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، خانه هنرمندان استان زنجان از سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است و در همین راستا هیأت مؤسس خانه هنرمندان با حضور هنرمندان شناخته شده و فعال از رشته‌های مختلف هنری از جمله هنرهای تجسمی، موسیقی، تئاتر، خوشنویسی، ادبیات، عکاسی و سینما تشکیل شده است.

انتخابات خانه هنرمندان برای سومین بار و در دوره‌های دو ساله برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه‌های متعدد هنری، مسابقات، جشنواره و چهلواره‌های متعدد از جمله برنامه‌هایی است که طی سنوات گذشته به همت خانه هنرمندان زنجان برگزار شده است.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان هنرمندان علی کریمی موسیقی خانه هنرمندان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو