Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@02:26:46 GMT

آقای بازیگر فرزندش را از ارث محروم کرد! +تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۵۴۲

آقای بازیگر فرزندش را از ارث محروم کرد! +تصاویر

تابناک باتو: وصیت‌نامه کرک‌داگلاس که در این ماه دنیای ما را ترک کرده است، برای پسرش مایکل داگلاس و عروسش کاترین زتاجونز و نوه‌هایش ناامیدکننده به نظر می‌رسد، زیرا او برای آن‌ها حتی یک پنی ثروت هم به جای نگذاشت و فقط نام، شهرت و میراث هنری بزرگ خود را به آن‌ها بخشید.

وصیت نامه این ستاره هالیوود تأیید می‌کند که ۶۱ میلیون دلار ثروت باید به مؤسسات خیریه و سازمان‌هایی که حامی خیریه هستند و یا برای خیریه داگلاس کار می‌کنند توزیع شود و هدف آن‌ها کمک به افرادی است که نمی‌توانند خود را یاری دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که منابع دیگر این ثروت را حدود ۸۰ میلیون دلار تخمین می‌زنند، روزنامه انگلیسی میرِر آن را ۳۰۰ میلیون دلار برآورد می‌کند.

کرک‌داگلاس یا آنطور که گفته می‌شود اسطوره‌ی هالیوود در عصر طلایی آن، پنجم فوریه سال جاری در سن صد و سه سالگی از دنیا رفت و پسرش مایکل داگلاس ۷۵ ساله بیانیه‌ای داد و نوشت:

با غم و اندوهِ بسیار، ما خبر درگذشت پدرم را دریافت‌کردیم. او که اسطوره‌ای از دوران طلایی هالیوود بود و فیلم‌هایی ساخت که در حافظه مردم به خوبی به یاد مانده ما را ترک کرد، او در تمام زندگی انسانی پایبند به عدالتی بود که به آن ایمان داشت و برای ما یک معیار بود. او یک شوهر شگفت‌انگیز و پدربزرگی دوست‌داشتنی بود... اجازه بدهید بیانیه‌ام را با کلماتی صادقانه که در آخرین‌تولّدش به او گفتم به پایان ببرم: پدر! من شما را خیلی دوست دارم و بسیار افتخار می‌کنم که فرزند تو هستم!

کرک داگلاس در سال ۱۹۱۶ میلادی در نیویورک در خانواده‌ای مهاجر و فقیر به دنیا آمد. او اولین نقش خود را در فیلم «عشق عجیب مارتا ایورز» در سال ۱۹۴۶ میلادی تجربه کرد و خیلی زود برای خودش سبک خاصی از بازیگری ایجاد کرد و در دهه پنجاه در تعدادی از فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخت و سپس در سال ۱۹۶۰ میلادی در حماسه اسپارتاکوس ایفای نقش کرد و نامزد چندین جایزه از جمله اسکار شد. وی در سال ۱۹۹۶ جایزه افتخاری آکادمی اسکار را به دست آورد و مؤسسه فیلم آمریکایی او را در فهرست مشهورترین اسطوره‌های بازیگران مرد سینمای کلاسیک هالیوود و در جایگاه هفدهم این عنوان قرار داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرک داگلاس فرزند بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم

همایون بهزادی، ملقب به سرطلایی یکی از مهم‌ترین نام‌های تاریخ پرسپولیس و ستاره بزرگ فوتبال ایران در دهه ۴۰ و ۵۰ بوده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • ببینید | اسطوره پرواز در محوطه جریمه
  • همایون بهزادی؛ اسطوره پرواز در محوطه جریمه + فیلم
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدمحمد موسوی به همراه 3 فرزندش
  • شکایت ۹ میلیون دلاری بکام از ستاره هالیوود