Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌رضا واحدی نیکبخت» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اینکه استقلال از بلاتکلیفی خارج شد و مدیرعامل خود را شناخت اتفاق بسیار خوبی است.

وی افزود: علی فتح‌الله‌زاده گزینه بسیار خوبی برای استقلال بود و او می‌تواند این تیم را بار دیگر به روزهای بسیار خوبش برساند. استقلال تیم بسیار بزرگی است و عنوان پرافتخارترین تیم ایران در قاره کهن را یدک می کشد و اینکه چنین تیمی مدیرعامل نداشت زیبنده نام بزرگ استقلال نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در بازی مقابل گل‌گهر نمایش بدی نداشت اما فرصت‌های خوبی که به دست آوردند تبدیل به گل نشد تا روی اتفاق گل خورده و شکست بخورند.

نیکبخت تصریح کرد: فکر می‌کنم داور در دقیقه آخر یک پنالتی ‌به سود استقلال نگرفت چرا که دروازه‌بان گل‌گهر خطای صددرصد روی علی کریمی انجام داد.

وی تاکید کرد: استقلال با مشکلات مالی زیادی روبروست و مدیران گذشته این تیم هیچ قدمی برای این تیم بر نداشتند و کار فتح‌الله‌زاده سخت است. هواداران استقلال از فتح‌الله‌زاده ‌انتظارات زیادی داشته و توقع دارند او بتواند استقلال را مثل گذشته قهرمان کند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال با فرهاد مجیدی تیم خوبی است و اگر از او شاگردانش حمایت‌های لازم صورت بگیرد به طور حتم مدعی قهرمانی خواهد بود.

برچسب‌ها استقلال علی فتح الله زاده فرهاد مجیدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استقلال علی فتح الله زاده فرهاد مجیدی استقلال علی فتح الله زاده فرهاد مجیدی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان متن پیام نماینده ولی فقیه در گلستان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انسان، والاترین آفریده خدای بزرگ و نشانه قدرت بی منتهای اوست. انسان، مستعد به همه صفات و کمالات الهی است. او را خلق کرد تا به مقام قرب الهی و جانشینی خدا در زمین برسد و این سیر جز با تعلیم و تربیت صحیح محقق نخواهد شد.

امام ( رضوان‌الله‌علیه ) فرمودند: «معلّمی شغل انبیا است»؛ این جمله خود جایگاه رفیع معلم را نشان می دهد و بنده بنا براهمیت تعلیم و تربیت تاکید دارم معلمین ما باید از میان بهترین ها انتخاب شوند.

به بیان متفکر و فیلسوف شهید مرتضی مطهری، معلم باید نیروی فکر و قوه ی ابتکارِ متعلم را زنده کند و آن را پرورش دهد و او را به سوی استقلال راهنمایی کند.از اینرو شأن والای معلم این است که ایمان را بر لوح جان و ضمیرهای پاک حک کند و ندای فطرت را به گوش همه رساند.   

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره ی متفکر شهید مرتضی مطهری از زحمات جامعه فرهنگیان استان گلستان در راستای تحقق اهداف تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزش های اسلام ناب و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تقدیر و تشکر نموده و و توفیق روزافزون همگان را از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • بیک زاده: در سال 91 از استقلال نزدیک به 1 میلیون دلار گرفتم / فیلم
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • توقف خارج از خانه ملوان و فولاد/نساجی از سد ذوب‌آهن گذشت
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند