Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس یک بازی مهم دیگر را برد تا در روزی که استقلال و سپاهان امتیاز از دست دادند، حاشیه امنیت بیشتری در صدر جدول پیدا کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازی پرسپولیسشهرخودرو نکات فنی جالبی داشت. پرسپولیس که در نیمه اول خیلی زود به دو گل رسید، در اوایل نیمه دوم کمی متزلزل ظاهر شد و شهرخودرو با زدن گل امیدوار شد که به بازی برگردد، اما مهدی ترابی تکلیف بازی را با پنالتی ای که گرفت و البته ضربه پنالتی ای که زد، روشن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه نکته فنی از بازی امروز را مرور می کنیم:

۱-یحیی باز هم با مالکیت کمتر برنده شد

پرسپولیس با گل محمدی چهار بازی در لیگ برتر انجام داده و ۱۰ امتیاز گرفته است، آمار خوبی که باعث شده صدرنشینی پرسپولیس ادامه پیدا کند و فاصله با تیم دوم جدول بیشتر هم بشود. نکته جالب اینجاست که در این چهار بازی، پرسپولیس فقط در دربی تهران مقابل استقلال مالکیت توپ بیشتری از حریف داشت، به خصوص به این دلیل که استقلال در اواسط نیمه دوم گل دوم را زد و از پرسپولیس جلو افتاده بود. پرسپولیس در این بازی یک امتیاز گرفت اما هر سه پیروزی دیگر تیم گل محمدی مقابل صنعت نفت، تراکتور و شهرخودرو با مالکیت توپ کمتر از حریف به دست آمده است. پرسپولیس امشب ۴۳ درصد مالکیت توپ داشت و البته با توجه به اینکه دو گل زودهنگام زده بود، طبیعی بود که روی دفاع بیشتر تمرکز کند و شهرخودرو نیاز به حفظ توپ داشته باشد.

۲-نفع ترابی از بازگشت بشار

مهدی ترابی که در نیم فصل اول بهترین بازیکن تیم کالدرون بود، حالا اولین گلش برای گل محمدی را هم به ثمر رساند. به نظر می رسد تغییر کلی در بدنه هجومی پرسپولیس، قدرت مانور ترابی را بیشتر کرده است. با بیرون رفتن اوساگوآنا از ترکیب، حضور بشار در خط میانی و بازگشت وحید امیری به خط حمله، جا برای حرکات پا به توپ ترابی بازتر شده و شماره ۹ پرسپو‌لیس با آزادی عمل بیشتری بین خطوط پا به توپ حرکت می کند. ترابی در بازی یک پاس کلیدی داد، پنالتی گرفت، گل زد و نمره عالی ۹ را گرفت تا بهترین بازیکن میدان شود. ترکیب پرسپولیس به تدریج به همان چیزی نزدیک شده که در هفته های پایانی حضور کالدرون دیده بودیم. حضور ترابی و بشار در کناره ها و زوج علیپور-امیری در خط حمله، تشکیل یک مربع زهردار در بدنه هجومی پرسپولیس را داده است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس شهرخودرو مهدی ترابی بشار رسن پرسپولیس شهرخودرو مهدی ترابی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی تیم استقلال برانکو وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره آخرین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی در بازی امروز حضور ندارد و حتی شانس حضور در جام حذفی را به طول کامل از دست داده است!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی که تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم مقابل هم قرار گرفتند در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو گل-یک پاس گل ارسال کرد تا در صعود آلومینیوم نقش ویژه ای ایفا کند.

آزادی در شب خاطره انگیز آلومینیوم گل اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و یک پنالتی در دقیقه 71 از دست داد تا شانس هت‌تریک را از دست بدهد، او روی گل دوم آلومینیوم هم تاثیر گذار بود و با پاس گل علی‌نژاد را در موقعیت شوتزنی و گلزنی قرار داد.

در بازی امروز هم جوان‌های پرتعدادی در ترکیب آلومینیوم حضور دارند که می‌توانند جای خالی آزادی را پرکنند و خاطره ای مشابقه رقم بزنند، یونس اکبرپور و به ویژه مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که امید اصلی مجتبی حسینی خواهند بود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟