Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  محمد شریفی مقدم روز جمعه در خصوص اقدامات پیشگیرانه شهرداری خرم آباد برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اظهار داشت: ایمن سازی و ضدعفونی تاکسی‌های درون شهری و خودرو‌های حمل و نقل عمومی تا اعلام شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری خرم آباد از چند روز پیش مجموعه‌ای از اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی را برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در دستور کار قرار داده تصریح کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری موظف شده روزانه نسبت به شستشوی اتوبوس‌ها و ضد عفونی محیط داخلی و صندلی‌های آن‌ها با مواد استاندارد و موثر اقدام نماید که هم اکنون این طرح در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین این سازمان روزانه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی ساختمان ترمینال برون استانی، سالن‌های انتظار پایانه‌های سطح شهر، ساختمان‌های مربوط به شهرداری مرکزی و مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری اقدام می‌کند.

شهردار خرم آباد با اشاره به نصب ده‌ها بنر بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح شهر افزود: شهرداری در اماکن عمومی همچون سالن انتظار فرودگاه خرم آباد اقدامات بهداشتی را انجام می‌دهد.

علوم پزشکی لرستان ابتلای سه نفر به کرونا ویروس را تایید کرده و بیش از ۶۰ نفر نیز مشکوک به این بیماری تحت نظر هستند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کرونا ویروس خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران