Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@13:45:19 GMT

رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ نخست اسفند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۰۹۶۶

رشد ۴۵ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌ نخست اسفند

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۴۵ هزار و ۶۳۸ واحد افزایش، معادل ۹.۵۳ درصد رشد کرد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته نخست اسفندماه تعداد 35 میلیارد و 846میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش 247 هزار و 53میلیارد ریال در بیش از 4 میلیون و 54 هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب 10.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

76 و 20.56 درصد افزایش و 21.83 درصد کاهش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد  1197 میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله نیز در هفته گذشته در بورس تهران به ارزش کل بیش از 12 هزار و 350  میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت که به ترتیب با 2.20 و 2.85 درصد کاهش همراه شدند.

در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، در این مدت تعداد یک میلیون 600 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 1561 میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته نخست اسفندماه با 45 هزار و 638 واحد افزایش معادل 9.53درصد رشد کرد و به رقم 524 هزار و 394واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با 12 هزار و 94 واحد افزایش معادل 11.73 درصد رقم 173 هزار و 945 واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با 30 هزار و 707 واحد افزایش به رقم 369 هزار و 872 واحد و شاخص بازار دوم با 103 هزار و 830 واحد افزایش به عدد یک میلیون و 116 هزار و 909 واحد رسیدند و به این ترتیب شاخص بازار اول 9.05 درصد افزایش و شاخص بازار دوم 10.25 درصد رشد را به نمایش گذاشتند.

رشد 5881 واحدی شاخص بورس در معاملات امروزرشد 68 هزار واحدی شاخص بورس در بهمن ماهسودای ارتفاع 550 هزار واحد، در سرِ شاخص بورس

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس بازار سرمایه بورس تهران شاخص بورس شاخص بورس واحد افزایش شاخص بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با افت۲۰۶۴۷ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ با افت ۲۰۶۴۷ واحدی به ۲,۲۳۹,۰۹۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۹۳۶.۵۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۶.۲۴۲ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۷,۲۳۷ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۸,۰۳۶.۵۲۹ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷,۳۴۰,۳۲۷.۵۰۷ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «فولاد» و «فارس» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 750657

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳