Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به حاشیه سازی برخی از رسانه های استان کهگیلویه و بویراحمد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، در روزهای اخیر و با شیوع کرونا ویروس در کشور عزیزمان ایران، روزهای سختی را گذرانده و روزهای سخت و حساسی را پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اعلام نکات بهداشتی و هشدارهای لازم به همه مردم در کنار امیدبخشی به آنها از مهم ترین رسالت های همه مسئولین مرتبط و رسانه ها برای گذار موفق از وضعیت فعلی است.

 

دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز در این ایام سعی کرده بیش از پیش در کنار مردم باشد و همه تلاش خود را براي پيشگيري از بيماري و نیز سلامتی و بهبودی مردم عزیز در برابر این ویروس خطرناک به کار  گرفته است.

 

در این بین، برخی رسانه ها که در سال‌ های گذشته، چشم خود را به روی تخلفات ریز و درشت دانشگاه علوم‌ پزشکی بسته بودند اما در ماه های اخیر به دلایل واهی از هیچ تخریب و توهینی علیه دانشگاه دریغ نورزیدند، در این روزهای حساس نه تنها کمکی به دانشگاه علوم‌پزشکی در آگاهی بخشی به مردم نکرده و نمی کنند، بلکه حتی دست از خصومت با دانشگاه علوم پزشکی نیز بر نمی دارند.

 

ظهر روز چهارشنبه هفتم بهمن ۱۳۹۸، دکتر جهانپور سخنگوی ستاد پیشگیری و کنترل کرونا وزارت در گفت و گو با رسانه های اعلام کردند که دو مورد مبتلا نیز در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

 

این در حالی بود که در لیست جواب آزمایشات ارسالی از وزارت بهداشت تنها یک مورد مثبت وجود داشت و اعلام  سرپرست دانشگاه نیز بر این اساس صورت گرفت.

 

این مورد مثبت که از دانشجویان هم استانی مشغول به تحصیل در استان قم بود چند روز در بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج بستری بود و بعد از منفی اعلام شدن آزمایش اولیه و وضعیت مناسب بالینی توسط دکتر جاودان سیرت متخصص عفونی و فوکال پوينت کرونا ویروس استان با توصیه های لازم از بیمارستان مرخص شدند.

 

اما بعد از ترخیص این بیمار، جواب قطعی آزمایش مثبت اعلام شد که بلافاصله اقدامات لازم برای قرنطینه و ادامه درمان این بیمار در منزل نیز انجام شد. از ٩ آزمايش مشكوك به ويروس كرونا فقط همين مورد مثبت بوده است.

 

همچنین لازم است به اطلاع برسانیم که به دلیل هجوم مردم به داروخانه ها برای خرید ماسک‌های معمولي و فیلتر دار آن هم مازاد بر نیاز خود، به طور طبیعی با کمبود ماسک و وسایل حفاظتی در سراسر کشور مواجه هستيم که خوشبختانه با تمهیدات وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این مشکل در حال برطرف شدن است.

 

خوشبختانه در عرض سه روز گذشته وسايل حفاظت شخصي در بيمارستان ها و مراكز درماني استان توزيع و كمبودها رفع شده است.

 

امیدواریم رسانه های استان را در این وضعیت حساس در کنار و همراه مردم و دانشگاه علوم پزشکی ببینیم و با کمک هم از این روزهای سخت عبور کنیم.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا رسانه ها علوم پزشکی روابط عمومی تخریب دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال

قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به یاسوج سفر می کند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال