Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد با صدور دهمین اطلاعیه از تعطیلی مراکز عمومی ازجمله تالارهای عروسی و جشن تولد، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، نمایشگاه‌ها و برخی بازارچه‌ها خرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا در استان یزد با صدور دهمین اطلاعیه خود اعلام کرد: به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند بر اساس مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و باهدف جلوگیری از شیوع این بیماری ویروسی: تمامی باشگاه‌های ورزشی و استخرها از تاریخ ۸ اسفندماه به مدت ١٠ روز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: برپایی نمایشگاه‌های بهاره عرضه کالا، شب بازارها و روز بازارها در همه شهرستان‌ها ممنوع است.

بر اساس این اطلاعیه، برگزاری مراسم عروسی، جشن تولد و موارد مشابه در تالارها و باغ تالارها ممنوع اعلام شد.

آموزشگاه‌های آزاد فنی حرفه‌ای هم ازجمله مراکز عمومی به شمار می‌رود که از ۸ اسفندماه به مدت یک هفته تعطیل خواهد بود.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم  به منظور کمک در کنترل این بیماری و حفظ سلامت مردم، همه کنسرت های موسیقی، سینماها و اتفاقات هنری را تعطیل اعلام کرده است.

انتهای پیام/90030

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در یزد تعطیلی مراکز عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد

دیدار تابستان امسال بین جیک پل، یوتیوبری که بوکسور شد و مایک تایسون، قهرمان سابق جهان، مهر تایید خورده تا رسما به عنوان یک مبارزه حرفه‌ای انجام شود. این به این معنی است که نتیجه مسابقه که قرار است در ۲۰ ژوئیه در تگزاس برگزار شود، در سابقه هر دو آنها ثبت خواهد شد.

زندگی حرفه‌ای تایسون که اخیرا در سال ۲۰۲۰ در یک مسابقه نمایشی شرکت کرد در سال ۲۰۰۵ به پایان رسید. او سه هفته قبل از رویارویی با پل، ۵۸ ساله خواهد شد.

در عین حال پل در دهمین مبارزه حرفه‌ای خود در ماه مارس توانست رایان بورلند را شکست دهد. تایسون اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین دبلیو بی‌ای، دبلیو بی‌سی و آی‌بی‌اف را به طور همزمان در سال ۱۹۸۷ به دست آورد، اما دوران سلطنت او به عنوان قهرمان در همه این دسته‌ها در سال ۱۹۹۰ با شکست در برابر باستر داگلاس که یکی از بزرگترین حوادث غیرمنتظره تاریخ بوکس بود، پایان یافت.

 پل در ۹ مبارزه از ۱۰ مبارزه خود، عمدتا در برابر مبارزان سابق یو اف سی به پیروزی رسیده است. تنها شکست او در برابر تامی فیوری، بوکسور سنگین وزن بریتانیایی در فوریه ۲۰۲۳ بود.

منبع: هفت صبح

tags # بوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود