Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از المیادین، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اعلام کرد نشست امروز این ائتلاف نظامی به درخواست آنگارا  و درباره رخدادهای ادلب برگزار می‌شود.

عمر چلیک، دبیر مطبوعاتی حزب عدالت و توسعه هم گفت که کشورش آماده آغاز رایزنی از امروز با ناتو درباره ادلب است.

وی به شبکه آرتی گفت: حمله به ترکیه حمله به ناتو است و انتظار داریم اقدامات مشخصی برای ایجاد منطقه پرواز ممنوع بر فراز ادلب اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳۳ سرباز ترک در حمله بامداد امروز ارتش سوریه در ادلب کشته شدند که این در پی حمله ارتش ترکیه به پایگاه‌های ارتش سوریه بود و روسهی هم اعلام کرده نظامیان کشته شده در صف تروریست‌ها در ادلب بوده‌اندو ترکیه درباهر حضور این افراد اطلاعی نداده بود.

چلیک همچنین اعلام کرد  وزیر خارجه ترکیه  با دبیرکل ناتو گفتگوی تلفنی کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی گزارش دادند که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در شمال شرق شهر رفح دست کم ۱۰ فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

پایگاه خبری فلسطین الیوم شامگاه شنبه از شهادت ۱۰ فلسطینی در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی به منزلی در شهر رفح، واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح، منطقه‌ای امن در جنوب غزه، پناه گرفته‌اند. با وجود این، ارتش رژیم صهیونیستی بارها این منطقه را از هوا هدف قرار داده است و نگرانی‌ها از حمله زمینی به رفح افزایش می‌یابد.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به رفح در حالی صورت می‌گیرد که ۲ ژنرال ارشد اسرائیلی درباره هرگونه حمله زمینی به این شهر هشدار داده‌اند.

در همین ارتباط، «یسرائیل زیو»، فرمانده سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی، افسر ذخیره با درجه سرلشکری درخصوص حمله به رفح به رادیو عمومی این رژیم «کان» گفت اگر طرفی وجود نداشته باشد که بتوان این منطقه را پس از عملیات نظامی به آن تحویل داد، چنین عملیاتی بیهوده است.

از سوی دیگر، ژنرال بازنشسته «اسحاق بریک» در مقاله‌ای در روزنامه هاآرتص اشاره کرد که گالانت و «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی برای حمله بزرگ به رفح فشار وارد می‌کنند در حالی که ورود ارتش رژیم به رفح نه تنها منجر به فروپاشی حماس نمی‌شود، بلکه تل‌آویو را با کل جهان و کشورهای عربی که با این رژیم صلح‌نامه امضا کرده‌اند، درگیر می‌کند و این توانایی رژیم صهیونیستی را به طور کامل در خلاص شدن از شر شن‌های روان از بین می‌برد.

کد خبر 6090449

دیگر خبرها

  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • دیدار مخفیانه دبیرکل ناتو و وزیر خارجه آلمان در رستوران تا پاسی از شب لو رفت+ تصاویر
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • روز ۲۰۲ طوفان‌الاقصی| نشست کابینه جنگ برای حمله به رفح