Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: دشمن در راستای عملیات روانی درصدد ایجاد ترس و وحشت در جامعه است؛ ترس و وحشتی که به مراتب آسیب‎‌زاتر از ویروس کروناست.

سردار یدالله جوانی در گفتگو با خبرنگار حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، اظهار کرد: براساس تجربه چهل‌ساله‌، هر زمان کشور در معرض آسیب و خطر قرار گرفته، مردم ما هوشمندانه و متعهدانه در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از طریق هم‌دلی و همراهی با یکدیگر با  تهدیدات مقابله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم ایران هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند تا از این فرصت در راستای پیشرفت و حل مشکلات کشور استفاده کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فراگیری ویروس منحوس کرونا یک بلای طبیعی است، گفت: اما باید مراقب بود تا کمترین آسیب‌ها متوجه مردم شود.

جوانی با اشاره به اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی در فضای مجازی به‌گونه‌ای حساب‌شده مطالبی را منتشر می‌کنند که برخی عامدانه و برخی ناآگاهانه به انتشار این مطالب می‌پردازند، یادآور شد: دشمن در راستای عملیات روانی درصدد ایجاد ترس و وحشت در جامعه است؛ ترس و وحشتی که به مراتب آسیب‎‌زاتر از ویروس کروناست.

وی بیان کرد: در ایران نوعی حس فراگیر هم‌نوع‌دوستی پدید آمده که قشر پزشکان و پرستاران در سراسر کشور به فراگیری این حس کمک کرده‌اند؛ بنابراین امروز این احساس در ما به وجود آمده که قشری فداکارانه به عرصه آمده‌اند و جانفشانی می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه با وحدت و هم‌دلی خواهیم توانست بر این بیماری غلبه کنیم، گفت: همچنین با وحدت و هم‌دلی بر عملیات روانی دشمن غلبه خواهیم کرد.

جوانی تأکید کرد: دشمن از طریق عملیات روانی درصدد انفعال مردم، ایجاد اختلال در فعالیت‌های اجتماعی و نیز زندگی عادی مردم است و همچنین تلاش می‌کند تا نوعی بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان ذی‌ربط در میان ملت ایران رواج یابد.

وی گفت: مردم با در پیش گرفتن اقدامات پیش‌گیرانه و اعتماد به مسئولان در غلبه بر ویروس کرونا موفق خواهند شد؛ چون تمام دستگاه‌های مختلف مانند وزارت بهداشت و کادر درمانی کشور با فداکاری و جانفشانی درصدد بهبود شرایط هستند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرونا معاون سیاسی سپاه پاسداران سردار جوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!