Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از پیروزی و پیشروی شاگردانش در لیگ اروپا ابراز رضایت کرد و دفاع خوب را نقطه قوت بازی آنها دانست. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد با کسب پیروزی 5 بر صفر مقابل بروژ بلژیک در دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در مجموع با نتیجه 6 بر یک در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این پیروزی پرگل چیزی که توجه سرمربی شیاطین سرخ را جلب کرد و تحسین او را برانگیخت عملکرد دفاعی شاگردانش مقابل نماینده بلژیک بود.

سولسشایر پس از بازی به شبکه BT اسپورت گفت: ما گل نمی‌خوریم که این برای من خیلی مهم است. ما در این مسابقه همان‌طوری بازی کردیم که می‌خواستیم. لبخند به لبان بازیکنان ما برگشته است. آنها با اعتمادبه‌نفس بازی می‌کنند و این همان چیزی است که من می‌خواهم. ورود بازیکنان جدید این اعتمادبه‌نفس را در تیم ایجاد کرده است. فوتبالی که ما گاهاً در این بازی ارائه می‌کردیم، بیش از هر چیز دیگری مرا خوشحال کرد. بازی را با انگیزه‌ای بالا آغاز کردیم و گل‌‌های خوبی هم زدیم.

ایگالو یکی از بازیکنانی که منچستریونایتد در پنجره ژانویه خرید، مقابل بروژ به میدان رفت و عملکردش رضایت سولسشایر را به همراه داشت. او به دلیل مصدومیت آنتونی مارسیال در ترکیب قرار گرفت و مزد بازی خوبش را با گلزنی گرفت.

لیگ اروپا| اینتر و منچستریونایتد هم به جمع صعودکننده‌ها پیوستند

 

سرمربی نروژی من‌یونایتد درباره عملکرد این بازیکن نیجریه‌ای گفت: او در خط حمله بازی می‌کند و می‌تواند در حالی که پشت به دروازه هست هم کارش را انجام دهد. گلی که زد، نمونه خوبی از همان چیزی است که من از او می‌خواهم. ایگالو در حفظ توپ بازیکن توانمندی است. ما پیش از این خلاء چنین بازیکنی را در تیم‌مان حس می‌کردیم.

در حالی که کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر برای منچستریونایتد کار سختی به نظر می‌رسد این تیم می‌تواند با فتح لیگ اروپا این سهمیه را کسب کند، اتفاقی که سال 2017 در زمان مربیگری ژوزه مورینیو رخ داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ اروپا اولگنار سولسشایر منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ اروپا اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیگ اروپا اولگنار سولسشایر منچستریونایتد لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم