Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه «جروزالم پست» روز سه شنبه به نقل از «تامیر پاردو»، رئیس سابق موساد گزارش کرد که رژیم صهیونیستی درباره غزه یا هیچ‌یک از امور مربوط به فلسطین نتوانسته است به یک فصل پایانی برسد.

رئیس سابق موساد با ابراز نگرانی از شکست رژیم صهیونیستی در تبیین اهداف خود، افزود که وضعیت امنیتی در این رژیم وخیم‌تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نیز به تازگی اعلام کرد که گروه‌های مقاومت در نوار غزه با شلیک موشک و راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، ۲۰ میلیون دلار بر ارتش این رژیم هزینه تحمیل کرده‌اند.

واکنش حماس به تهدیدات نتانیاهو علیه غزه

«خالد قدومی»، نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: واقعیت آن است که ما در عین اینکه تهدیدات دشمن صهیونیستی را جدی می‌گیریم، هیچ بیمی از آن نداریم و همیشه در صحنه حاضریم و این، حرف‌هایی است که بار‌ها تکرار شده و هدف آن دامن زدن به جنایت‌های صهیونیست‌ها است؛ جنایت‌هایی که مخفی نیست و همه دوربین‌ها و رسانه‌ها آن را مشاهده می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که رژیم صهیونیستی، چون با هیچ فشار یا بازدارندگی از سوی جهان غرب ازجمله آمریکا مواجه نمی‌شود، بی محابا دست به جنایت می‌زند. آن‌ها اقدامی انجام نمی‌دهند و حتی قصد ندارند هیچ نوع تحریم و اقدام بازدارنده علیه اقدامات جنایتکارانه اعمال کنند؛ اقداماتی که نقض حقوق بشر است و حتی در غزه و فلسطین شامل جنایت‌های جنگی می‌شود.

قدومی تأکید کرد: از سوی دیگر شاهد این هستیم که برخی طرف‌های غربی به ابزار فشار صهیونیست‌ها تبدیل شده‌اند و از جنایت‌هایشان حمایت می‌کنند؛ چه اینکه چند روز پیش شاهد اقدام جنایتکارانه تل‌آویو در انتقال توهین آمیز پیکر شهیدی از جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بولدوزر بودیم که همه دوربین‌ها این صحنه را ثبت کردند، ولی متأسفانه هیچ تحرکی از سوی طرف‌های بین المللی در محکومیت و بازدارندگی این جنایت وحشیانه انجام نشد. این حادثه مشابه جنایتی بود که صهیونیست‌ها در حق «راشل کوری»، فعال حقوق بشر آمریکایی مرتکب شدند و تصاویر آن جنایت نیز موجود است که جنازه این دختر آمریکایی را با بولدوزر از سر راه برداشتند.

راشل کوری جوان ۲۳ ساله آمریکایی بود که سال ۲۰۰۳ میلادی به نوار غزه سفر کرد. چندی بعد از اقامتش در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه یک روز که کاور نارنجی فلورسنت به تن داشت، سر راه بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی ایستاد تا از تخریب خانه یک فلسطینی جلوگیری کند، اما راننده بولدوزر با عبور از روی راشل جمجمه وی را شکست، دنده‌های را خرد و ریه‌هایش را سوراخ کرد.

خالد قدومی در ادامه گفت: این بار نیز چنین جنایتی رخ داد و دشمن صهیونیستی بدون اینکه بابت از این جنایت‌ها مؤاخذه شود، از آن‌ها خارج می‌شود. ما در مقاومت فلسطین و در غزه در آمادگی کامل به سر می‌بریم تا با هر حماقتی از سوی دشمن صهیونیستی مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه مقاومت فلسطین تهدیدات رژیم صهیونیستی را با دقت دنبال می‌کند، عنوان کرد: در برابر تهدیدات تل‌آویو هشیاریم. بنیامین نتانیاهو، این مجرم صهیونیست در آستانه انتخابات کنست (مجلس رژیم صهیونیستی) قصد دارد با برهم زدن اوضاع سیاسی برای خود ملجئی بیابد و بر فساد خود سرپوش بگذارد.

نماینده حماس در تهران تأکید کرد: ما در مقاومت فلسطین این پیام مهم را برای جهانیان داریم که با اشغالگری مبارزه می‌کنیم و مبارزه مقاومت از لحاظ بین المللی قانونی و شرعی است؛ طبعا این مبارزه می‌طلبد که طرف‌های بین المللی مسئولیت خود را درقبال موضوع فلسطین بپذیرند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند. ما همچنان به مبارزه با جنایت‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد تا حقوق از دست رفته ملت استیفا شود.

منبع: آنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش مقاومت اسلامی خالد قدومی حماس رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین جنایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس و خروج نظامیان اسرائیلی از غزه را نمی پذیرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یکی از رهبران مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه در گفت‌وگو با شبکه خبری «المیادین» درباره مذاکرات غیرمستقیم مقاومت با رژیم صهیونیستی گفت که طرف اسرائیلی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود که به واسطه‌ها ارائه داده بود، تغییراتی ایجاد کند.

وی درباره تغییرات ایجاد شده گفت که رژیم صهیونیستی زمانی این تغییرات را انجام داد که حماس و مقاومت را در پیشنهاد اخیرش مطلق و قاطع دید.

این رهبر حماس افزود: اسرائیلی‌ها در حال حاضر مدام در حال تماس با برادران مصری هستند تا به پیشنهادی برسند تا حماس و مقاومت بتواند آن را قبول کند.

وی در ادامه گفت که جنبش حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهادی را که شامل آتش‌بس و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در همین ارتباط رسانه ها گزارش دادند که عباس کامل، رئیس دستگاه اطلاعات مصر امروز به فلسطین اشغالی سفر می کند و قرار است با مقامات صهیونیستی برای احیای مذاکرات بر سر مبادله اسرا دیدار ‌و گفت‌وگو کند.

203 روز از جنگ در غزه می‌گذرد و طبق آخرین آمار وزارت بهداشت غزه، 34305 نفر به شهادت رسیده و 77293 تن دیگر زخمی شده‌اند، پیکر هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مدفون است. از بامداد امروز نیز نیروی هوایی و توپخانه ارتش اشغالگر مناطق مختلف از شمال تا جنوب باریکه غزه را آماج حملات خود قرار داده است.

از سوی دیگر مقامات رژیم تل‌آویو همچنان از قریب‌الوقوع بودن یورش زمینی به رفح سخن می‌گویند.

در سطوح سیاسی نیز شبکه 12 اسرائیل گزارش داد که کابینه جنگ و شورای وزیران این رژیم به زودی در خصوص ادامه مذاکرات یا آغاز یورش به رفح تصمیم‌گیری خواهند کرد.

طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگحماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • شهادت عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان
  • اردوغان: حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • پلیس فرانسه دانشجویان حامی فلسطین را متفرق کرد
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • کنعانی: سرکوب دختران دانشجو در آمریکا یک رسوایی است
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه