Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود صفوی تهیه‌کننده مجموعه پویانمایی «شکرستان» درباره فصل جدید این مجموعه انیمیشن که نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت، گفت: امسال هم مجموعه «شکرستان» را برای نوروز ۹۹ خواهیم داشت و تاکنون حدود ۱۷ قسمت از این مجموعه آماده شده است.

وی اضافه کرد: هم اکنون هم آخرین مراحل میکس و مسترینگ روی مجموعه در حال انجام است و چندی پیش دوبله آن نیز به پایان رسید و در تدارک تحویل آن به تلویزیون هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفوی با اشاره به فضای این مجموعه و تغییرات آن در فصل جدید توضیح داد: کاراکتری اضافه نشده است و محور قصه‌های آن مربوط به مباحث روز موضوعات اجتماعی و سلامت است. همچنین مثل سال گذشته شهاب حسینی روایت آن را بر عهده دارد.

این تهیه‌کننده با اشاره به ساخت یک مجموعه «شکرستان» ۲ دقیقه‌ای در کنار این مجموعه گفت: مجموعه دو دقیقه‌ای «شکرستان» نیز در حال ساخت است که درباره ویروس کرونا به تولید می‌رسد تا این مجموعه هم در نوروز به پخش برسد. 

وی اضافه کرد: با سرعت در حال تولید هستیم که مجموعه‌های دو دقیقه‌ای «شکرستان» را با محور بهداشت به پخش برسانیم.

صفوی در پایان گفت: این مجموعه دو دقیقه‌ای از «شکرستان» قرار است در ۱۰۰ قسمت به تولید برسد ولی حدود ۱۵ قسمت در نوورز با محور کرونا پخش ‌می‌شود.

کد خبر 4865043 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شکرستان شهاب حسینی ویروس کرونا تئاتر ایران دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ویروس کرونا جشنواره موسیقی فجر سازمان سینمایی کارگردان تئاتر سریال ایرانی جشنواره فیلم برلین فیلم کوتاه سازمان صداوسیما دقیقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • شیرین مثل «شکرستان»/ پویانمایی که ۱۸ ساله شد
  • سلمان فارسی؛ روایت درست تاریخ
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد