Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:59:10 GMT

اکران 3 انیمیشن کانون پرورش فکری در فرانسه

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۴۸۷

اکران 3 انیمیشن کانون پرورش فکری در فرانسه

سه انیمیشن کوتاه کانون پرورش فکری از ششم فروردین ١٣٩٩ (۲۵ مارس ۲۰۲۰) برای دومین‌بار در فرانسه اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سه انیمیشن «روزی کلاغی» به کارگردانی عبدالله علیمراد، «گنجشک و پنبه‌دانه» به کارگردانی سیدمرتضی احدی و «کلاغی که می‌خواست قوی‌ترین باشد» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده که پیش‌تر با نام «کلاغ و گنجشک شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۰۷ در فرانسه اکران شده بودند دوباره در این کشور اکران می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نسرین میرشب، پخش‌کننده بین‌المللی فیلم که در پخش تولیدات سینمایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همکاری دارد، شرکت پخش فرانسوی « Les Films du Whippet» که در سال ۲۰۰۷ این سه انیمیشن کوتاه را با فرمت ۳۵ میلی‌متری در فرانسه اکران کرده بود به مناسبت پانزدهمین سالگرد افتتاح شرکت‌شان تصمیم گرفته بار دیگر این سه‌گانه را در فرانسه اکران کند.

او با تشکر از امیر سحرخیز، مدیر استودیو «روشنا فیلم» برای آماده‌سازی سریع و باکیفیت نسخه دیجیتالی این سه انیمیشن گفت:‌ اکران انیمیشن‌های «روزی کلاغی»، «گنجشک و پنبه‌دانه» و «کلاغی که می‌خواست قوی‌ترین باشد» از ششم فروردین ۱۳۹۹ (۲۵ مارس ۲۰۲۰) در فرانسه آغاز خواهد شد.

میرشب اظهار کرد: از سال ۲۰۰۱ که برای اولین‌بار انیمیشن‌های «شنگول و منگول»، «لی لی حوضک» و «ماهی رنگین‌کمان» در سینماهای فرانسه به اکران درآمدند، تاکنون ۴۸ فیلم انیمیشن کوتاه کانون در فرانسه اکران شده‌ که برخی از آن‌ها حتی به زبان فرانسوی هم دوبله شده‌ است.

 این سه انیمیشن با عنوان «کلاغ و گنجشک شگفت‌انگیز» در فرانسه اکران می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان فرانسه اکران سه انیمیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است

مهدی نوید ادهم   در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان، این استان را استانی با موقعیت استثنایی در نظام حکمرانی کشور عنوان کرد و گفت: این استان دارای فرصت‌ها و تهدیدهای متعددی است.

وی مهمترین فرصت‌های سیستان و بلوچستان را نیروی انسانی، منابع و تاریخ پر افتخار این استان بیان کرد و افزود: تهدید عدم توسعه یافتگی استان و رنج مضاعف مردم در این مقوله را نیز نباید فراموش کرد.

رئیس کمیسیون مدرسه یاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ادامه داد: آموزش و پرورش نقاط آسیب پذیری دارد که یکی از مصادیق آن در سیستان و بلوچستان فاصله معنادار شاخص‌های مختلف آموزشی و تربیتی با میانگین کشوری است.

وی بیان کرد: این کمیسیون با هدف کمک به شاخص‌های آموزشی و تربیتی و فضاها، کارگروه خاص سیستان و بلوچستان را تشکیل داده و به دنبال بهره‌گیری از ایده‌ها، اندیشه‌ها، افکار و برنامه‌های همه صاحب نظران در مسیر توانمندسازی نیروی انسانی و کمک به مدارس این استان خواهد بود.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: یکی از بدیهیات در مسیر تحقق اهداف مدرسه یاری، لزوم هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ورود خیرین و گروه‌های جهادی در مناطق و شهرستان‌ها با هدف رعایت عدالت در این مقوله خواهد بود.

وی گفت: موضوع مهم و مورد انتظار خیرین در هر منطقه و شهرستانی، مشارکت، همراهی و پای کار بودن مردم در کنار آنان خواهد بود تا مقوله حضور خیرین عزیز اثربخش‌تر از گذشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری