Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@08:42:40 GMT

بیمارستان سیار در خدمت مهرستان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۷۷۲

بیمارستان سیار در خدمت مهرستان

بیمارستان سیار "شهید قاسم سلیمانی" که با همت آستان قدس رضوی دراین شهرستان برپا شده بود، صبح امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس عکس عصرهامون، هفت پزشک متخصص وفوق تخصص دررشته‌های جراحی، دندان پزشکی، زنان و زایمان، اطفال، اورولوژی و عمومی به صورت رایگان به ساکنان منطقه مهرستان خدمات ارائه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ شرکت ۵۰ گروه جهادی خوزستان در طرح عهد خدمت موجب شد این استان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.
طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد. در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
در این گروه‌های جهادی خوزستان، هزار و ۱۹۲ دانشجو حضور داشتند که از نظر تعداد پس از استان تهران رتبه دوم را کسب کردند. خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفت. توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها بود.

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • برپایی ۵ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان