Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@10:13:12 GMT

جاده کرج به چالوس بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۲۸۳۳

جاده کرج به چالوس بازگشایی شد

گودرزی با اشاره به بازگشایی جاده کرج به چالوس گفت: در طول سه روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و باران جاده کرج به چالوس بسته شده بود.

« سرهنگ رضا گودرزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان البرز در خصوص وضعیت جاده کرج به چالوس گفت: جاده کرج به چالوس از دقائقی پیش پس از سه روز بازگشایی شد.

 

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: در طول سه روز گذشته به دلیل حجم بارش برف و باران همچنین سقوط بهمن مسیر جاده کرج به چالوس مسدود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی توضیح داد: مأموران راهداری در طول این چندروزه با تلاش شبانه روزی اقدام به بازگشایی و پاکسازی راه از سقوط بهمن و سنگ کردند. 

 

هیچ راه روستایی در مسیر جاده کرج به چالوس مسدود نیست

 

سرهنگ گودرزی با بیان این مطلب که هیچ کدام از راه های روستاهای مسیر جاده چالوس مسدود نیستند مطرح کرد: هیچ راه روستایی در مسیر جاده کرج به چالوس مسدود نیست. 

 

رئیس پلیس راه استان البرز مطرح کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ در مسیر جاده های کوهستانی به ویژه جاده کرج به چالوس برای رانندگان الزامی است.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: رئیس پلیس راه استان البرز بازگشایی مسیر سرهنگ گودرزی مسیر جاده کرج به چالوس جاده کرج به چالوس جاده کرج به چالوس چالوس مسدود مسیر جاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک جاده چالوس امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • جاده چالوس بسته است
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • جاده کرج ـ چالوس بسته شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند