Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از ایجاد تغییر در کرسی سرپرستی این باشگاه حمایت کرد. تاریخ انتشار: 12:50 - 09 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۹۸۸

علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به صندلی مدیریت باشگاه استقلال اظهار داشت: خوشحالم که فتح‌الله‌زاده به خانه خودش برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از بهترین تصمیمات در سال‌های اخیر، همین خبر بود و امیدوارم با حضور فتح‌الله‌زاده یک‌سری تغییر و تحولات در استقلال صورت بگیرد و این تیم به روز‌های خوبش بازگردد.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته مدیریت در استقلال با اتفاقات زیادی همراه بود، ولی من اعتقاد دارم با حضور فتح‌الله‌زاده که دل‌سوز استقلال است، این اشکال هم برطرف می‌شود و تیم به یک شرایط خوب و آرامش بیشتری می‌رسد. البته به شرط آن که تغییراتی هم صورت بگیرد.

جباری در مورد شکست این تیم برابر گل‌گهر در سیرجان تصریح کرد: تیم ما مقابل گل‌گهر اصلا خوب بازی نکرد. من در سیستم استقلال چیز خاصی ندیدم. اگر شما نکته فنی خاصی از این بازی دیدید، به من هم بگویید. استقلال در دیدار‌های اخیر خود اصلا خوب بازی نمی‌کند و به عقیده من زمان آن رسیده که کادرفنی فکری به حال سیستم تاکتیکی استقلال کند.

بیشتر بخوانید: اکبری: نبود دیاباته برای استقلال گران تمام شده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال علی جباری استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۲۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است

سیدمحمد حسینی روز دوشنبه پس از حضور در مراسم روز ملی خلیج فارس در پاسخ به پرسش ایرنا در این باره افزود: قوانین متفرقه و پراکنده ای برای ایرنیان خارج از کشور وجود دارد که دولت در حال متمرکز کردن این قوانین است.

وی تاکید کرد: شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور نیز فعال تر از گذشته در حال کار در این حوزه است و رییس جمهور در این زمینه اهتمام ویژه دارد.

حسینی توضیح داد: مسائل و ابهاماتی درباره این افراد وجود دارد که از جمله آنها می توان به تابعیت کودکان ایرانیانی که در خارج از کشور به دنیا می آیند اشاره کرد که این مباحث در کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت مطرح شده است که به صحن دولت می آید و سپس به صورت لایحه تقدیم مجلس می شود.

وی یادآور شد: برای هنرمندان و فعالان فرهنگی خارج از کشور نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال است و زمینه برای بازگشت و کار آنان وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • بازگشت پدر به خانه
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم