Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:48:10 GMT

چگونگی برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه تهران

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۱۰۲

چگونگی برگزاری کلاس‌های غیرحضوری دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای در خصوص نحوه ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی، جزئیات اقداماتی که قرار است انجام شود را بیان کرد.

به گزارش ایسنا،  پیرو بخشنامه شماره ۳۵۹۸۸۳ مورخ هشت اسفند،‬ ریاست دانشگاه تهران و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه مورخ هفت اسفند ۱۳۹۸‬ شورای آموزشی این دانشگاه در خصوص نحوه ادامه برگزاری کلاس‌های آموزشی،  معاونت آموزشی دانشگاه تهران با صدور اطلاعیه‌ای درباره اقداماتی که قرار است انجام شود توضیحاتی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی، کلاس‌های دروس نظری تا پایان اسفند به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد. با توجه به تمهیداتی که توسط مرکز یادگیری الکترونیکی دانشگاه فراهم شده است، کلاس‌های نظری با برنامه‌ریزی واحدها و مرکز مذکور، به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. نظر به استمرار فعالیت‌های آموزشی در دانشگاه، ضروری است کلیه اعضا محترم هیأت علمی و کارکنان محترم در پردیس / دانشکده حضور داشته باشند و برنامه‌های آموزشی خود را اجرا کنند.

در این اطلاعیه از اعضای هیئت علمی این دانشگاه خواسته شده تا با استفاده از تالار اعلانات سامانه مدیریت یادگیری و یا ابزارهای دیگر، نحوه اجرای برنامه آموزشی خود به صورت الکترونیکی را به دانشجویان اطلاع رسانی کنند. بر اساس خدمات سامانه، برگزاری کلاس‌های زنده الکترونیکی طبق تقویم هفتگی امکان‌پذیر است.

براساس آن چه در اطلاعیه شماره دو معاونت آموزشی دانشگاه تهران درباره کلاس‌های عملی و آزمایشگاه آمده، نحوه برگزاری کلاس‌های عملی، آزمایشگاهی و جبرانی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دانشگاه تهران اعلام کرده که برگزاری جلسات دفاعیه‌های پایان نامه‌ها و رساله‌ها با هماهنگی واحدها و اعضای هیأت داوران به روال معمول ادامه می‌یابد. حسب ضرورت، حضور برخی از اعضای هیأت داوران می‌تواند به صورت مجازی باشد.

در این اطلاعیه آمده است:« جهت هماهنگی بیشتر در اجرای امور، لازم است کلیه واحدها رابطین خود را تا آخر وقت اداری روز شنبه ۱۰ اسفند به مرکز یادگیری الکترونیکی معرفی کنند. در صورت عدم امکان معرفی، با درخواست واحد، مرکز نسبت به تعیین افراد و معرفی به دانشکده‌ها اقدام خواهد کرد.معاونان آموزشی واحدها موظف به رصد برگزاری کلاس‌ها و گزارش آن به صورت هفتگی به معاونت آموزشی هستند. کلیه اطلاعیه‌ها در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های الکترونیکی از طریق لینک https://utec.ut.ac.ir/web/academics/reference قابل دسترسی است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران کروناویروس برگزاری کلاس برگزاری کلاس ها معاونت آموزشی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم

فرهنگیان بازنشسته که هم اکنون به عنوان معلم حق‌التدریس در کلاس‌های درس حضور دارند همچنین معلمان خرید خدمات آموزشی نسبت به عدم دریافت هدیه روز معلم گلایه دارند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، وزارت آموزش و پرورش شب گذشته، 2 میلیون تومان عیدی به مناسبت روز معلم به حساب فرهنگیان کشور واریز کرد.

معلمان بازنشسته که اکنون به عنوان معلم حق‌التدریس در کلاس‌های درس حضور دارند و معلمان خرید خدمات آموزشی از عدم واریز این مبلغ گلایه دارند آن هم در حالیکه در کنار معلمان رسمی در کلاس‌های درس مشغول تدریس هستند.

از سوی دیگر مطالبات مربوط به ساعات حق‌التدریس معلمان بازنشسته و حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی با تأخیر چندین ماهه پرداخت می‌شود.

واریز 3 مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت

با این حال علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از واریز سه مطالبه معلمان شامل حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت خبر داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هویت ۹۹ درصد رأی دهندگان به صورت الکترونیکی احراز شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • محرومیت معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس از عیدی روز معلم
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • تصمیمی برای تفکیک جنسیتی در دانشگاه آزاد اتخاذ نشده است
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی