Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@22:07:39 GMT

ضدعفونی امکانات عمومی شهری توسط شهرداری آبادان

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۲۲۳

ضدعفونی امکانات عمومی شهری توسط شهرداری آبادان

سرپرست شهرداری آبادان از اجرای گسترده عملیات ضدعفونی امکانات عمومی شهری برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا توسط شهرداری آبادان خبر داد.

به گزارش فارس به نقل از روابط عموی شهرداری آبادان ، فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان ظهر امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: از زمان اعلام وجود ویروس کرونا در کشور و پس از تشکیل فوری کمیته پیشگیری شهرستان ، شهرداری آبادان ، همه ظرفیت های لازم را برای ارائه اقدامات پیشگیرانه در سطح شهر آبادان به کار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اواسط هفته جاری ، با کمک سازمان مدیریت پسماند ، کار ضدعفونی پایانه های برون و درون شهری آغاز شد و تا کنون تمامی پایانه ها با استفاده از مواد بهداشتی ، ضدعفونی شده اند.

میاحی بیان کرد: همچنین میکرب زدایی سِت های بازی کودکان در پارک های سطح شهر در حال انجام است تا در صورت استفاده ، کودکان عزیز متبلا به ویروس نشوند.

مدیر سامانه شهری آبادان گفت: ایستگاه های اتوبوس ، اتوبوس‌های خطر واحد ، نیمکت‌ها و مبلمان شهری و فضای اداری شهرداری و سازمان‌های تابعه نیز از روز دوشنبه ضدعفونی شده اند و این اقدامات در طول ایام هفته به صورت مرتب ادامه خواهد یافت.

 میاحی همچنین گفت: حفظ روحیه شهروندان و ارائه روش های آموزشی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا نیز در دستور کار شهرداری آبادان قرار دارد و از روزهای گذشته ، مطالب مختلف تحت عنوان اینفوگرافیک منتشر و توزیع شده است.ضمن اینکه نکات آموزشی بر روی بیلبردهای سطح شهر و در معابر و اماکن مختلف نصب شده تا شهروندان عزیز به صورت فراگیر در جریان چگونگی مبارزه با ویروس کرنا قرار گیرند.

سرپرست شهرداری آبادان از ادامه اقدامات شهرداری آبادان تا پایان اعلام وضعیت عادی توسط وزارت بهداشت در کشور خبر داد.

انتهای پیام/72058

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری آبادان کودکان ضدعفونی سرپرست شهرداری آبادان ویروس کرونا شهرداری آبادان شهرداری آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • عشق معلمی دَربیابان
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است