Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد هادی مرعشی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این افراد که برای زیارت امکان زیارتی وارد ایران شده بودند هم‌اینک برای ورود به پاکستان دچار مشکل جدی شده‌اند به طوری که مسوولان این کشور از پذیرفتن آنان امتناع می‌کنند.
وی افزود: استانداری سیستان و بلوچستان از ابتدای هفته جاری به طور جدی از طریق وزارت امور خارجه و وزارت بهداشت پیگیر رفع این مشکل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مقرر شده است یک تیم بهداشتی از پاکستان در مرز مشترک این کشور با استان مستقر و بعد از بررسی اتباع کشور خود از نظر ویروس کرونا از فردا شنبه اجاره ورود این زائران را صادر کنند.
وی با ابراز گلایه‌مندی از مقامات کشور پاکستان گفت: تعدادی از ایرانیان که در آن سوی مرز پاکستان مانده بودند را با رایزنی‌های انجام شده و بررسی سلامت آنان اجازه ورود به کشور داده شد و هم‌اینک پاکستان برای ورود اتباع خود مشکلاتی را ایجاد کرده است.
مرعشی بیان کرد: با تدابیر اندیشیده شده هم‌اینک اتباع کشور پاکستان در مرز میرجاوه در مکان‌هایی از قبل تعیین شده اسکان داده شدند.  

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت:‌ تمامی زائران پاکستانی که هم‌اینک در مرز میرجاوه منتظر خروج از کشور هستند از نظر مبتلا نبودن به ویروس کرونا مورد بررسی دقیق قرار گرفته و برای آنان گواهینامه بین المللی بهداشتی صادر شده است.
دکتر سید مهدی طباطبایی افزود: تیم‌های بهداشتی این دانشگاه به طور شبانه روزی و با امکانات کامل مسائل بهداشتی مرز را مورد بررسی قرار می دهند.

به گزارش ایرنا زوار پاکستان از مرز میرجاوه واقع در ۷۵ کیلومتری شرق زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان می شوند.
ایران اسلامی از طریق استان سیستان و بلوچستان افزون بر ۹۰۰ کیلومتر با کشور پاکستان و ۳۰۰ کیلومتر با کشور افغانستان مرز زمینی دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان سیستان و بلوچستان ایران اسلامی پاکستان وزارت امور خارجه ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان مرز میرجاوه هم اینک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) تصریح کرد: با طرف عراقی در حال رایزنی هستیم تا هم امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود و هم اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای جابجایی زائران وارد ایران شوند.
 
به گزارش ایرنا؛ «سید مجید میراحمدی» معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در نشست مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری که ظهر امروز با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد گفت: مدیریت دولت در برگزاری مراسم اربعین سال گذشته رضایتمندی غیرقابل باوری ایجاد کرد و ما این را ناشی از تفضل حضرت ولی عصر (عج) می‌دانیم.
 
وی افزود: سال گذشته بر مساله گذرنامه و دریافت آن، حمل و نقل، مدیریت گرما و مدیریت زمان اقداماتی انجام دادیم که بحمدالله اقدامات نتیجه‌بخش بود اما معتقدیم ضعف‌هایی نیز وجود دارد و باید در جهت اصلاح آن گام برداریم.
 
معاون وزیر کشور ادامه داد: امسال در خصوص ۴۱ موضوع اربعین برنامه‌ریزی شده است و چهارشنبه همین هفته عازم عراق هستم تا بتوانیم با همکاری طرف عراقی به مشکلات رسیدگی کنیم.
 
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: قرار بود ۲ هزار اتوبوس خریداری شود که هنوز انجام نشده است. امسال به دنبال این هستیم که خودروهای سواری زائران برای اولین بار وارد عراق شود و از طرف دیگر اتوبوس‌های عراقی بتوانند برای کمک به نقل و انتقالات زائران وارد کشور شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402