Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژسوس اهمیتی به شایعات نقل و انتقالات نمی‌دهد.

طرفداری- در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید دیدار رفت خود را برگزار کردند که این مسابقه با پیروزی 2-1 منچسترسیتی برابر رئال مادرید همراه بود.

به گزارش گل، گابریل ژسوس تاکید دارد که در منچسترسیتی خوشحال است. با توجه به محرومیت دو ساله منچسترسیتی از حضور در رقابتهای اروپایی، شایعات زیادی پیرامون تمایل دیگر تیمها به حذب بازیکنان این تیم به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل ژسوس در مصاحبه با AS گفت:

من دوسال دیگر با سیتی قرارداد دارم و می‌خواهم به تیمم کمک کنم. من بسیار خوشحالم و به فکر مسائل مربوط به نقل و انتقالات نیستم.

وی ادامه داد:

من هنوز همان پسر رویا پرداز در پالمیراس هستم که می‌خواست همه چیز را فتح کند و به اهداف بزرگ برسد. با وجود اینکه عناوین مهمی را کسب کرده ام اما هنوز خیلی جوان هستم و بلندپروازی های بیشتری دارم.

وی درباره بازی با رئال مادرید نیز گفت:

چهارشنبه یکی از مهم ترین گلهای دوران حرفه ایم را به ثمر رساندم، این یک بازی بسیار دشوار بود. همه از قدرت رئال مادرید اطلاع داریم و به همین دلیل می گویم که من بسیار خوشحالم و مطمئن هستم من همیشه این شب بزرگ را به یاد می آورم. هنوز هیچ کاری انجام نشده و باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم. آنها رئال مادرید هستند و باید کاملا حواس جمع باشیم.

وی درباره برخورد با راموس هم گفت:

این یک وضعیت عادی بود، من به سمت توپ می‌رفتم و او ضربه ای به پاهایم وارد کرد. راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ است و برای او احترام زیادی قائلم. من کار خود را کردم و خوشحال هستم که پیروز شدیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در استادیوم آلیانتس‌آرنای مونیخ به مصاف هم می‌روند.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شروع می‌شود که ۴ تیم بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و دورتموند برای رسیدن به مسابقه فینال با هم رقابت می‌کنند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلا آسان نبود. سفید‌های اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

این دو تیم تا بحال در ۲۶ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۶ مسابقه هر دو تیم ۴۲ گل به ثمر رسانده اند و در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گل‌زن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده، این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است.

با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی حساس را برعهده خواهد داشت. کمک‌های تورپین در این دیدار دو هموطن او به نام‌های نیکلاس دانو و بنجامین پاژه خواهند بود و ژروم بریسار از فرانسه نیز به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) انتخاب شده است.

منبع: شهرآرا نیوز

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است