Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:09:52 GMT

قیچی در پا و کارد در قلب؛شب سیاه اوبامیانگ(عکس)

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۳۱۳

قیچی در پا و کارد در قلب؛شب سیاه اوبامیانگ(عکس)

برای پیر امریک اوبامیانگ می توانست یک شب خارق‌العاده رقم بخورد اگر او فرصت استثنایی دقیقه ۱۲۱ را به اوت نمی زد.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه دیشب تیم‌های آرسنال و المپیاکوس در رقابت‌های لیگ اروپا با سه صحنه خاص به یاد خواهد آمد؛ لحظه اول قیچی برگردان تماشای اوبامیانگ در وقت دوم اضافه که آرسنال را به بازی برگرداند و این تیم را در آستانه صعود به مرحله بعد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که هواداران توپچی ها در توییتر مشغول توئیت کردن تصاویر قیچی برگردان تماشایی اوبامیانگ بودند، در دقیقه ۱۲۰ ارسال کرنری از سمت راست و آشفتگی دفاع آرسنال این فرصت را به یوسف العربی، مهاجم نام آشنای المپیاکوس برای ایرانی ها داد تا او از داخل محوطه شش قدم با یک ضربه مطمئن بازی را به تساوی بکشاند و آرسنال را به دره حذف هل دهد.

 

 

 

 

این پایان کار نبود و همین که داور سوت آغاز مجدد بازی را کشید توپ مرده ای الله بختکی درون محوطه جریمه مقابل پای اوبامیانگ ایستاد که هر گلزن آماتوری می توانست آن را تبدیل به گل کند اما او با ضربه ای ناشیانه توپ را از تیرک سمت چپ دروازه جنوبی امارات به اوت زد تا آه از نهاد همه بلند شود؛ ضربه ای که حکم حذف آرسنال از رقابت‌های لیگ اروپا را امضا کرد.

 

ستاره گابنی بعد از سوت پایان بازی، لحظاتی بی حرکت روی زمین ایستاده بود و پس از آن که هم‌تیمی‌هایش او را به میانه زمین آوردند در آغوش سرمربی تیم یعنی میکل آرتتا قرار گرفت و سپس با چهره ای که اندوه و غم از آن می بارید به سمت میکدزسون ورزشگاه آرسنال رفت تا با خبرگزاری‌ها به گفت‌وگو بپردازد.

 

 

 

 

 

 

از مصاحبه آخر بازی اوبامیانگ که مرتب اصوات عجیبی را به نشانه تاسف به زبان می‌آورد، تصاویر زیادی اسکرین شات شده و در حال هم رسانی است؛ تصاویری که اندوه و افسوس بزرگ اوبا را نشان می دهد. ستاره ای که می توانست دیشب یک شب به یاد ماندنی را برای خودش به یادگار بگذارد اما بی‌دقتی یا بدشانسی مانع از این شد که پنجشنبه شب اروپایی آرسنال برای او خاطره انگیزتر شود.

 

 

 

 

حالا این اوبامیانگ است و افسوسی که شاید تا پایان فوتبالش او را رها نکند؛ توپی که از محوطه شش قدم به طرز واقعاً عجیب و باورنکردنی به اوت رفت؛ اتفاقی که البته برای همه مهاجمان پیش می‌آید اما لحظاتی هم وجود دارد که هرگز نمی‌توان آنها را فراموش کرد. حالا باید دید که اوبامیانگ که یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر انگلیس به حساب می آید چه زمانی خواهد توانست خودش را از شر این‌کابوس رها کند.

 

 

آرسنال پییر امریک اوبامیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال باید به این ستاره افتخار کند

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در دربی لندن روبروی تاتنهام به میدان رفت و در یک بازی تماشایی و پرگل توانست با نتیجه 2-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز بسیار مهم را به دست آورد.

شاگردان میکل آرتتا موفق شده بودند در این بازی با سه گل از حریف پیش بیفتد اما اشتباهی که رایا در دقیقه ۶۴ انجام داد باعث شد که تاتنهام به بازگشت به این دیدار امید پیدا کند و بتواند دو گل از گل‌های خورده شده را جبران کند. هرچند آنها در نهایت نتوانستند برای سومین بار دروازه آرسنال را باز کنند و بازی به سود توپچی‌ها به پایان رسید.

سیمن در پادکستش با اشاره به اتفاقات این بازی گفت: «من در ۲۰ دقیقه پایانی و پس از پاس رو به عقب اشتباه رایا بسیار مضطرب بودم. او در یک لحظه مردد شد. از یک سو می‌خواست توپ را به حرکت درآورد و سپس دید که یک نفر نزدیک‌ترین راه ارسال پاسش را بسته است و ناگهان تصمیم گرفت هیچ کاری نکند.

او توپ را مستقیما به رومرو سپرد کاری که باید در این لحظه انجام می‌داد این بود که تلاشش را برای متوقف کردن او کند و منتظر نتیجه بماند. این اشتباه دوگانه بود اما من باید از او تمجید کنم چون پس از آن فشار زیادی روی تیم وارد شد و ممکن بود بهای سنگینی را بپردازد اما عملکرد او پس از این اشتباه عالی بود و باید به او افتخار کرد.»

دیگر خبرها

  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • کنایه پوستکوگلو به آرسنال: ما اینطور بازی نمی‌کنیم
  • انتقاد غافلگیرکننده توخل از فوق ستاره بایرن!
  • یورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • پورش پلیس آمریکا به دانشگاه کلمبیا/ده‌ها دانشجو بازداشت شدند
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • دانشگاه کلمبیا تعلیق دانشجویان معترض را آغاز کرد