Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@08:13:50 GMT

حضور لشکر ۱۶ قدس گیلان برای پیشگیری از کرونا

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۳۲۹

حضور لشکر ۱۶ قدس گیلان برای پیشگیری از کرونا

گیلان-فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند، افزود:این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک‌رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین،فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از نیروهای این لشکر به صورت شیفتی در بیمارستان رازی مستقر هستند، افزود:این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک‌رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز دولتی در جمع خبرنگاران در سپاه قدس گیلان، با اشاره به جلسه با نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در رشت اظهار کرد: بنا به تصمیمات اخذ شده در این جلسه نیروهای لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان از امروز به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: لشگر 16قدس گیلان کرونا لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر دریادار احسان نصیری ظهر شنبه در دیدار با فرماندهی مرزبانی استان بوشهر ضمن تبریک به سرهنگ عبدالله خسروی به سمت فرمانده مرزبانی استان گفت: امروز نیروهای مسلح به‌عنوان سرباز ولایت در پاسداری از مرزهای ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: حضور مقتدرانه مرزبانان و سایر نیروهای مسلح باعث امنیت مردم شریف شده است.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با شجاعت و شهامت در راه دفاع از کیان و مرزهای پرگهر مجاهدت و تلاش می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از حضور فرمانده پایگاه دریایی ارتش گفت: همه نیروهای مسلح به عنوان ید واحد در راه دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

کد خبر 6089990

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد