Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اعتراض گسترده مسلمانان هندی به سر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی یورش نظامیان هندی و هندوهای متعصب به مرگ حداقل ۴۲ نفر منجر شد.

قدس آنلاین؛ به نقل از هندوستان تایمز، تعداد کشته های اعتراض به سفر ترامپ و تصویب قانون تبعیض مذهبی در هند همچنان رو به افزایش است.

در پی یورش وحشیانه نظامیان هندی به همراه هندوهای متعصب به مسلمانان معترض که به سفر رئیس جمهور آمریکا و تصویب قانون تبعیض مذهبی اعتراض داشتند آمار کشته به ۴۲ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع بیمارستانی اعلام کردند: علاوه بر ۳۰ نفر که با شلیک مستقیم گلوله به قتل رسیده اند ۱۲ نفر از مجروحان نیز پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده اند.

علاوه بر این گزارش های میدانی از زخمی شدن حداقل ۳۰۰ مسلمان دیگر در جریان حمله نظامیان هندی خبر می دهد.

دولت هند در تلاش است سرکوب گسترده مردم را مقابله پلیس با آشوب جلوه دهد ولی انتشار تصاویری که در رسانه ها دیده می شود نشان می دهد مردم با به دست گرفتن پلاکاردهایی خواستار لغو سفر ترامپ به هند شده اند.

نظامیان هندی به دستور دولت این کشور روز دوشنبه و هنگام سفر رئیس جمهور آمریکا به خاک دهلی نو ناگهان به معترضین یورش برده و تعداد زیادی را کشته و زخمی کرد.

به دنبال یورش نظامیان هندی، هندوهای متعصب نیز با به دست گرفتن سلاح سرد به خانه های مسلمانان و مساجد حمله کردند و تعدادی را کشتند.

مسلمانان هندی به تصویب قانون معترضند که طبق آن غیر هندی ها به شرط مسلمان نبودن می توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفر ترامپ به هند قانون تبعیض مذهبی قانون تبعیض مذهبی در هند دونالد ترامپ اعتراضات هند قانون تبعیض مذهبی نظامیان هندی تصویب قانون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرنگار شبکه تلویزیونی الجزیره از پرواز یک فروند هواپیمای جاسوسی رژیم صهیونیستی در ارتفاع پایین بر فراز شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد.

رسانه‌های فلسطینی هم اعلام کردند که نظامیان یگان ویژه ارتش اشغالگر به شهرک قباطیه در جنوب جنین یورش بردند. نظامیان اشغالگر به شهر السموع در جنوب الخلیل نیز حمله کردند.

در خبری دیگر، رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست از ورود ده‌ها جوان به مسجد الاقصی برای اقامه نماز صبح جلوگیری کردند.

نظامیان اشغالگر همچنین یک بانوی فلسطینی ۳۳ ساله را پس از یورش به خانه وی در اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری دستگیر کردند.

این تحولات در حالی است که رزمندگان مقاومت در جریان یورش نظامیان اشغالگر به مناطق شرقی نابلس به سوی آنها تیراندازی کردند.

همچنین جوانان فلسطینی، نظامیان صهیونیست را با مواد منفجره دست ساز در مجاورت اردوگاه بلاطه در شرق شهر نابلس هدف قرار دادند و آنها را به عقب‌نشینی مجبور کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید