Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@06:33:33 GMT

سقوط قیمت نفت به پایین‌ترین سطح در 4 سال گذشته

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۴۴۸

سقوط قیمت نفت به پایین‌ترین سطح در 4 سال گذشته

قیمت نفت امروز- جمعه- با ثبت بیشترین کاهش به پایین ترین سطح طی چهار سال گذشته رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از اسکای نیوز عربی، قیمت نفت امروز -جمعه- پس از طی سیر نزولی در طول هفته، بالاترین سطح کاهش طی چهار سال گذشته را به دنبال نگرانی‌ها از کاهش رشد اقتصادی جهان بر اثر شیوع ویروس کرونا تجربه کرد.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه می رأس ساعت چهار و ۳۷ دقیقه به وقت محلی با دو و هفت دهم درصد کاهش معادل یک دلار و ۳۷ سنت به ۵۰ دلار و ۳۶ سنت در هر بشکه رسید که پایین ترین سطح طی ۱۴ ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاملات نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با دو و هشت دهم درصد کاهش معادل یک دلار و ۳۳ سنت به ۴۵ دلار و ۷۶ سنت در هر بشکه رسید.

نفت خام آمریکا حدود ۱۴ درصد در هفته جاری کاهش داشته که این میزان بالاترین سطح کاهش از ماه می ۲۰۱۱ به شمار می‌رود.

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان باعث نگرانی ها از کاهش رشد اقتصادی جهان و به تبع سقوط قیمت نفت شده است.

قیمت نفت خام برنت دریای شمال با تجربه کاهش ۱۳ درصدی در طول هفته جاری بالاترین سطح کاهش از ژانویه ۲۰۱۶ را ثبت کرده ست.

بازارهای نفت امیدوار هستند که سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) و متحدانش از جمله روسیه سطح تولید خود را به طور عمده کاهش دهند.

لینک کوتاه: asriran.com/0030IN

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نفت قیمت نفت نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کف قیمت دلار کجاست؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت