Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرحج و زیارت استان خراسان جنوبی از اعزام دو هزار و ۲۰ زائر از این استان برای انجام حج تمتع سال ۹۹ خبر داد. ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

 ابوالفضل نوفرستی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراحل ثبت نام در کاروان 39031 حج تمتع سال 88  بیرجند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم  در بیرجند اظهار داشت: این زائران در قالب 14 کاروان عازم سرزمین وحی خواهند شد

وی گفت: ثبت نام از ساعت 10 صبح امروز ابتدا از افرادی که تا 31 فروردین سال 86 در سامانه نام نویسی کرده بودند آغاز شده که در صورت تکمیل نشدن کاروان‌ها تا 21 اسفند، برای اولویت‌های بعدی یعنی 15 اردیبهشت 86 نیز فراخوان  آن اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز فرآیند نام‌نویسی در کاروانهای حج تمتع 99 از امروزکرمان| بیانیه گام دوم محور برنامه‌های فرهنگی حج امسال استحج تمتع98| حدود 70 هزار حاجی ایرانی امروز صبح عازم جمرات می‌شوندکاشان| مدیران کاروان‌های حج تمتع با آیت الله نمازی دیدار کردند

مدیرحج و زیارت استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون 70 درصد ظرفیت کاروان‌های این استان تکمیل شده است.

 نوفرستی افزود: افرادی که اولویت تشرف به حج تمتع 99 را دارند، در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود در سایت Tasharof.haj.ir  اقدام و کاروان زیارتی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی بیان کرد : تمام پرواز های حجاج خراسان جنوبی از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر واز ایستگاه پروازی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند انجام می شود.

حجت الاسلام اوحدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در حج و زیارت وابوالفضل نوفرستی مدیر حج وزیارت خراسان جنوبی ضمن بازدید میدانی از عملیات ثبت نام زائران حج تمتع در کاروانهای شهر بیرجند با حضور در محل ثبت نام کاروان 38031 حج تمتع بیرجند به مدیریت مجید عسکری ضمن دیدار با مدیر وعوامل دست اندرکار از نزدیک در جریان فعالیت و اقدامات  انجام شده قرار گرفته واز نزدیک بر روند ثبت نام از زائران حج تمتع سال 99 نظارت کردند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی ثبت نام حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در پی بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته و وقوع سیلاب، اکنون مسیرهای شهداد به نهبندان به دلیل نداشتن ایمنی، شاهکوه به میغان، طبس به بردسکن، بیرجند به شوشود و مسیرهای فرعی رباط خان و سرچاه عماری و محور روستایی خرو مسدود است.

او افزود: در پی بارندگی شبانه روز گذشته در بیشتر مناطق استان رواناب جاری شده و در بیرجند، نهبندان، خوسف و بخش‌هایی از طبس و روستاهای قائنات شاهد سیلاب‌ شدیدتری بودیم.

آخوندی اظهار کرد: رواناب شدید به علت بارندگی و سیلابی شدن موجب وارد شدن خسارت به محورهای روستایی، فرعی و عشایری به ویژه قنوات در مسیر رودخانه و نیز خطوط انتقال آب، برق و گاز، تلف شدن دام‌ها و اراضی کشاورزی استان شده که بیشترین آن در شهرستان خوسف بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: محور سرچاه عماری در شهرستان خوسف به دلیل باتلاقی بودن و سیلابی شدن، شانه‌های خاکی آن شسته شده و بسیار خطرناک است.

بیشتر بخوانید

۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید

او تصریح کرد: در نهبندان هم ورود سیلاب به داخل معابر شهری و سایت نهضت ملی مسکن را داشتیم که این وضعیت با تلاش مسئولان مدیریت شد و با توجه به اینکه شرایط جوی هنوز ناپایدار است با فروکش کردن سیلاب اقدامات تکمیلی در دستور کار است.

آخوندی تأکید کرد: اکنون مسیرهای اصلی و شریانی استان باز است ولی برخی از مسیرهای فرعی و روستایی به دلیل جاری بودن رواناب بسته است که به تدریج توسط راهداری بازگشایی می‌شود.

سامانه بارشی جدید از روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در خراسان جنوبی فعال شد و تا روز جمعه بارش گسترده باران اغلب مناطق استان را فرا گرفت که در برخی مناطق جاری شدن سیلاب را به همراه داشت.

اداره کل هواشناسی استان ضمن صدور هشدار سطح نارنجی پیش بینی کرد که ناپایداری جوی در خراسان جنوبی تا شنبه شب ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • ۱۲۶۰ زائر از خراسان شمالی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد