Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید نورافکن با انتشار پستی اینستاگرامی به شرایط سپاهان در این روزهای پرحاشیه پرداخته است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی‌ها با توجه به رقابت فشرده ای که فصل گذشته با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات داشتند و در نهایت هم قافیه را به این تیم باختند، در لیگ نوزدهم به عنوانی جز قهرمانی نمی اندیشند، ولی حالا با اتفاقاتی که طی روزهای گذشته رخ داده و حکمی که شب گذشته توسط کمیته انضباطی صادر شد، شرایط برای شاگردان امیرقلعه نویی از هر زمانی سخت تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهان روز گذشته در ورزشگاه فولادشهر 2 امتیاز حیاتی را جا گذاشت و ساعاتی بعد هم با حکم کمیته انضباطی، نتیجه دیدار لغو شده سپاهان و پرسپولیس، سه بر صفر به سود باشگاه تهرانی  اعلام شد و حالا با این وصف اختلاف شاگردان گل محمدی در صدر جدول با تیم سپاهان به 10 امتیاز رسیده و این یعنی هر تیمی غیر از پرسپولیس کار بسیار سختی برای کسب عنوان قهرمانی این فصل از رقابت های لیگ برتر دارد.


امید نورافکن بازیکن سپاهان در واکنش به اتفاقاتی که روز گذشته رخ داد، پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و در این پست از هواداران سپاهان نیز انتقاد کرده است.


امید نورافکن در بخشی از صحبت های خود با اشاره به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان نوشته است:« ما برای رسیدن به این جایی که هستیم سخت تلاش کردیم. در این شش ماه از هرچیزی که باعث خوشی می‌شد، گذشتیم.  اما هوادارانی که به جای جلو انداختن تیم، باعث عقب افتادن تیم می‌شوند واقعا عذاب آور است. ما در زمین بازی بردیم. خدا هم شاهد ما هست؛ بازی می‌کردیم و آماده بودیم اما ......

 

هافبک سپاهان در ادامه با اشاره به انتقاداتی که هواداران سپاهان از علی قربانی و عملکرد او می کنند، به گل این بازیکن در فصل گذشته مقابل شهر خودرو اشاره کرده که باعث کسب سهمیه مستقیم آسیایی برای سپاهان شد. او در این مورد هم اینگونه با هواداران سپاهان صحبت می کند: « یا به طور مثال پارسال با گل یک بازیکن وارد باشگاه های آسیا شدیم، که اگر نمیزد .... اما چنان برخورد می شود، انگار نه انگار ما با هم هستیم. چه ببازیم، چه مساوی و چه باخت. چنان برخوردی می‌کنید که اثر برعکس دارد و از رسیدن تیم به موفقیت جلوگیری می کند.


نورافکن در پایان از هواداران سپاهان خواسته تا در ادامه رقابت ها و در شرایطی که وضعیت برای سپاهان سخت تر هم شده است، کنار تیم باشند و اضافه کرده است: « لطفا با توجه به شرایطی که برای ما به وجود آوردن، حداقل تا آخر کنارمان باشید نه روبرویمان. بدانید ما هم به اندازه شما تیمی که برایش بازی می کنیم را دوست داریم.»

 

گفتنی است پیش از نورافکن، شایان مصلح مدافع چپ سپاهان با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی‌اش، از دلیل بازی نکردن تیمش مقابل پرسپولیس حرف زده بود و گفته بود بازیکنان سپاهان با درخواست هواداران از حضور مقابل پرسپولیس سرباز زده بودند و البته به این موضوع هم اشاره کرده بود که نیروی انتظامی چند دقیقه ای برای باز کردن راه اتوبوس سپاهان با هواداران تیم مقابل هتل کوثر، درگیری داشته است و آنطور که آنها ادعا داشته اند، راه برای اتوبوس تیم باز نبوده است.

فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان امید نورافکن هواداران سپاهان امید نورافکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در سال گذشته
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!