Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:30:04 GMT

مردم به توصیه‌ پزشکان برای مقابله با کرونا عمل کنند

تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۷۳۷۷۴

مردم به توصیه‌ پزشکان برای مقابله با کرونا عمل کنند

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار داشت: در صورت توجه به توصیه‌های پزشکان و وزارت بهداشت، این بیماری با کمترین تلفات در کشور از بین می‌رود، پس همه باید نسبت به هشدارها و توصیه های علمی در مورد آن غافل نباشیم.
وی بر ضرورت همکاری مردم با وزارت بهداشت و درمان برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: تلاش پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی قابل تقدیر است و مردم و کسانی که به نحوی با ویروس کرونا مواجه شده‌اند همکاری لازم را با کادر درمانی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه سنندج خواستار عمل مردم به توصیه وزارت بهداشت مبنی بر خودداری از مسافرت‌های برون شهری شد و یادآور شد: شهروندان در زمینه ویروس کرونا هراس به خود راه ندهند اما نسبت به اطلاعیه و توصیه‌های دستگاه‌های مسوول به ویژه وزارت بهداشت بی‌توجه نباشند.
ماموستا رستمی از سواستفاده برخی افراد سودجو در احتکار اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا انتقاد کرد و گفت: همه باید در مواقع بحرانی و بروز مشکلات با تعامل و همدلی در راستای رفع آن گام برداشته و نسبت به همنوعان خود احساس مسوولیت کنیم.
وی سواستفاده از موقعیت پیش آماده را کرونای بی‌رحمی نامید و تاکید کرد: باید در همه لحظات زندگی خداوند را ناظر اعمال خود دانسته و از دستورات پیامبر(ص) و آموزه‌های دینی تبعیت کنیم تا ضمن داشتن زندگی آرام، در قیامت نیز سعادتمند شویم.

با وجود انتشار اطلاعیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مبنی بر لغو نماز جمعه در مراکز استان‌های پرخطر از جمله سنندج، با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این آیین در سنندج با حضور تعدادی از نمازگزاران برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان سنندج خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان سنندج خطبه ها ویروس کرونا کردستان سنندج خطبه ها وزارت بهداشت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۷۳۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته ملی سلامت با حضور مسؤولان تالش صبح پنجشنبه ۲ خانه بهداشت در روستاهای مسجد قاباقی چوبر و بره پشت و تنگاب افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

«ایرج مؤذن» فرماندار تالش به تشریح جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: این خانه‌های بهداشت به مساحت ۱۴۴ متر مربع با اعتبار هر خانه ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد تا به مردم و خانوارهای تحت پوشش این مناطق خدمات رسانی کند.

حضور پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان در خانه‌های بهداشت

«سعید رستمی» مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش با بیان اینکه امکانات اولیه برای ارائه خدمات کنترل بهداشت و سلامت مادران باردار و امکانات لازم برای واکسیناسیون اطفال نیز در این خانه‌های بهداشت قرار دارد، گفت: یک روز در هفته پزشکان عمومی برای ویزیت رایگان اهالی روستا نیز در خانه بهداشت مستقر هستند.

کد خبر 6088304

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است